there's always something in the way.

Ma tunnen survet, mida ma ise endale avaldan. Ma arvan, et see surve paneb mind kasti sisse ja muudab mind tegutsevaks. Ma arvan, et see kõik on hea. Ma olen suht lahe siis.
Igatahes peale silmade avamist tundsin pahameelt enda sees. Ma arvasin, et vaehaeg sai juba täna läbi, sest mu hommikune suhtumine oli selline, et ma arvasin, et ma raiskan terve päeva kooli peale mõtlemiseks. Aga loomulikult sain ma sellest üle ja veetsin suurepärase pühapäeva. (:
Hommik algas tavaks saanud nolifimisega. Seejärel viskasin mingid riided selga ja sõitsin papsiga Ristile väiksele (loe: hiiglaslikule) burksile. Sealt koju jõudes panin tantsu riided selga, viskasin 2 liitrit vett ja pastlad käekotti ja jäin ootama Mehise kõnet. Peagi leidsin ennast istumas selles mõnusas autos ja in no time olin ma Uuemõisas.
Tantsuproov oli hoopis teisest klassist kui siis, kui me oma rühmaga oleme. Soojendus oli korralik ja kitsas. Ja siis oli seal see massive kuusk veel. Kui keegi kuuse kõrval hüppas, siis sahises pool minutit imelikku rohelist värvi okkaid põrandale ning moodustas meile takistusraja. Sain sellelt kuuselt armi ka veel.
Tantsisin mitme meeldiva poisiga ja naersin iga sõna peale, mis keegi ütles, sest mul lihtsalt oli kogu aeg lõbus. Lõpus küll istusin paarilise puudumise tõttu päris palju, aga vaadata oli ka tore. ^^
Millalgi tulin koju ja kartsin taas neid koolimõtteid, kuid peagi kostus kelmikas koputus välisuksele. Selle taga nägin Katit, kelle kutsusin enda tuppa lobisema. Siin me siis istusime ja rääkisime vaheajast ja koolist. Mul oli nii hea meel, et ta tuli. Peale tema lahkumist läksin tegin ühe vägagi kosutava dušši ringi. Naasesin oma tuppa koos küünalde ja läpakaga. Hakkasin telekat vaatama.
Ammuli sui jälgisin Tõnis Mägist tehtud saadet. (: Nii ilus.
Peale seda hakkas "10 things I hate about you", mida ma nostalgitsemise mõttes ikka jälle vaatasin. Filmi alguse poole helises mu telefon ja ekraanil vaatas vastu Jaanise nimi. Siis meenus mulle, et nad pidid Impsiga mäkki minema ja mulle ka süüa tooma. Mu rõõm oli suur, kui ma trepist alla enda söögile vastu lippasin. Üllatus oli, aga see, et kust sai Jaanise number minu telefoni. xd Eks ma siis jäin arvamusele, et ma tema juures selle enda telefoni toksisin, aga kindlalt ei tea keegi. xd
Igatahes vaatasin ma siis filmi, sõin burksi ja rüüpasin coke'i. Idüllll.
Nüüd passin ma arvutis ilma ühegi koolimõtteta. Kuulates Switchfooti tuli mul õudne "A Walk To Rememberi" isu. Kui hästi läheb, siis ma vaatan seda veel enne uinumist, aga kui mitte, siis ma lihtsalt toetan varsti oma uneraske peakese padjale ja näen ilusaid unenägusid. ^^

Pidage vastu, mu kallid sõbrad. Varsti on suvi. (:

Kommentaarid

  1. ahahha xd
    Ei nori.

    Mina ei joo. o:

    VastaKustuta
  2. Ma helistasin uksekella, tobupea :D
    Ütle kui Sa täna vaba ja vallaline oled, ma astun läbi. Saada zmz.


    -pai

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji