i realize, nothing's broken

Tänasest õhtupoolikust. On olnud perfektne õhtu erinevate asjade tunnetamiseks. Kõik maitsemeeled on taas teravnenud. Nagu suvel oli. Näiteks keset nolifimist külastasin ma korra kööki ja avastasin külmikust ühe värvilise asja, mis mulle ainsana huvi pakkus. Selleks oli priske sidrunikollane tsitrusvili. Sellest oli viiluke ära lõigatud ning see paistis nii ahvatlev. Võtsin sidruni ning pöördusin oma tuppa tagasi. Sidrun maitses nii hästi. See tõi mu päeva värvi ja tervaust. Terve sidrunisöömise aja tundsin, kuidas mu huuled põlesid. Igal asjal on oma head ja vead, aga see oli hea viga.
See tilluke sidrun inspireeris mind paljuks. Lugesin paar lehekülge Colehot, paar lehekülge Remarque'i ja siis pühendasin ennast Gossip Girlile. Issand, mulle meeldivad teismeliste sarjad. ^^
Kui mul umbes kaks ja pool osa vaadatud oli, läksin Mari juurde. Lasin Erki ja Age kind of üle, aga nad ei olnud väga kurjad ning me kohtume ühel teisel päeval ja sööme pannkooke. ^^
Mari juures me jälle rääkisime asju ja siis ma nautisin seda mõnusat tuba ja me sõime minu lemmikkooki ja jõime nendest kõige ilusamatest kiisutassidest piima kõrvale. (: Btw, mulle meeldib seista Mari maja ees, kui ma ootan, et ta mulle alla vastu tuleks ja ukse lukust lahti teeks. Selle maja ees on kõik alati nii rahulik. Elu on nukker, aga ilus. Nukralt ilus. See majaesine paneb mõtlema ilusate mälestuste peale ja helide peale ja tunnete peale ja silmailu peale.
Nüüd ma aga olen ammu kodus, käisin mõnusa vahelduvalt kuuma ja külma duši all, kus nautisin oma uut seepi ja häid mõtteid. Kuna ma Mari juures alati kott-tooli naudin, siis otsustasin seekord ka enda kodus sinna rohelisse unelmasse istuda. Siin ma nüüd olen, kirjutan blogi, mõtlen homsele ja mõtlen sõpradele. Istun pehmes toolis oma koheva, paksu ja pehme teki sees. Kohe süvenen ma Gossip Girli osadesse ja umbes kella kahe või poole nelja ajal lähen korraks magama. Heal juhul teen sünnipäevakutseid ka natukene. (:

xoxo.
Gossip Girl.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji