Lühidalt ja uniselt ja laisalt.
Täna oli suurepärane koolipäev. Tunnid küll venisid, aga ma usun, et füüsika töö läks mul hästi ning muidu oli suhteliselt kasuaalne olemine, mis on ju positiivne.
Peale kooli ootasin koolibussi ja läksin koos Erkide ja Ergode ja Mürkadega Uuemõisa, et korra Erki juurest läbi käia, sest Erki ei viitsi vaevuda plaati kirjutama. xd Pärast läksime Ergo juurde edasi, tegime natuke piipu ja lobisesime niisama. Seejärel saatsid Joki, Ergo ja Erki mind bussile, millest ma peaaegu maha oleksin jäänud. Transportisin Mammu vihmavarju ka koju ja jätsin päris mitu asja Erki juurde.
Peale seda tulin koju, sõin kõhu meeldivalt täis, käisin pesus ja siis passisin natuke. Kuklas koputas kohusetunne, kuid lükkasin ta kõrvale nagu eelnevatel õhtutel. Olen seda edasi lükanud kuni praeguseni, mil ma pean väääga unisena ajalugu õppima ja geo uurimistööd tegema. Kahtlen selles.
Ajalugu olen hästi natuke lugenud, hommikul loen hästi natuke veel. Geod pole teinud, kuid ma arvan, et ehk ma hülgan homme kooli natuke varasemal ajal kui vajalik ja siis tulen koju selle kallal töötama, sest meil on Ergoga diil, mille tähtaeg on mingi pool viis enam-vähem. Homme ootab mind veel ees tohutul hulgal geo kaarte ja inka kirjad ja asjad.

Jah, ma tean, et ma olen jobult laisk, aga ikkagi. Küll ma hakkama saan. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji