1. ma olen nüüd eclipse-i sõltlane
2. ma peaaegu jätsin coke'i maha
3. ma olen täiskohaga happy person ja see ei ole üldse nii kerge, kui te seda arvate, aga ma olen proff
4. printsess herneteral on minu sisse kinni jäänud ja muutunud mu armastuseks
5. me lähme Murakaga teatrisse laupäeval
6. ma olen jälle muusikakuulaja
7. te ei tunne mind enam üldse
8. mul on 2 uut Dove'i seepi
9. mul tuleb varsti parim sünnipäev koos valitud seltskonnaga (ärge unustage: kaardid tuleb teil oma tillukeste kätega valmis meisterdada)
10. tahaks jälle viitsida joonistada ja natuke rohkem kirjutada. merilinile näiteks
11. peaks raamatut lugema. mind oootab hästi mitu lemmikut riiulis.
12. pildistada tahaks
13. tahaks sellist nimekirja nagu oli Mandy Moore'l "A Walk To Rememberis", et te saaksite aidata mul seda täita. äkki ma millalgi kirjutan selle siia
14. laulu peaks hakkama harjutama. kui ma ikka julgen sel aastal jälle lauluvõistlusele minna.
15. ikka veel peaks kirjutama hakkama.
16. tooge küünlaid mulle ^^
17. mulle meeldib saada raamatukogust raamatuid, kus on teiste märkmed sees, sest siis ma saan tükk aega nuputada, miks see võõras inimene just seda osa raamatus niivõrd oluliseks või huvitavaks pidas.
18. ma ei taha teile rohkem midagi öelda, aga kas te teadsite, et mulle ei meeldi istuda üksi lahtise uksega toas?

Kommentaarid

  1. mina teadsin ka:)
    sest mulle ka ei meeldi ju:D
    Aga küünlad on alati toredad!

    VastaKustuta
  2. kes teab see teab :) mina ka tean :)

    VastaKustuta
  3. Muidugi teie teate ja mul on hea meel, et need just teie olete. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji