Miks mööbel põleb?

On möödunud järjekordne suhteliselt tore päev. (:
Ärkasin suhteliselt lustliku tuju ja toredate plaanidega. Tegin lihtsa hommikusöögi ja sättisin ennast korda. Teel kooli mõtlesin sellele, kuidas mulle ikka need hommikused mõnikümmend meetrit meeldivad. See on aeg kui ma mõtlen välja mis tänasest päevast saab, mis mul vaja teha on ja kuidas miski toimuma hakkab. Need on minu päeva ettevalmistavad hetked. Jahe õhk, suured kompsud, ilus pikk mantel ja mõõdukad sammud. Minu pea et igahommikune mõnus rutiin.
Kooli jõudes ei olnud seal miskit uut, kui muidugi välja arvata minu avastus, et ma jätsin jälle vahetusjalanõud koju ja seekord veel kehka tossud ka. Vähe ei aja närvi ju. :F Lobisesin veel natuke Pauliga paroodiast ja seejärel kõmpisin ajalukku, kus ma tegin üsna tubli vastamise. Tunnid lendasid täna linnulennul. Saksa keeled olid iseenesest mõttetumad kui tavaliselt ja muud tunnidki ei jätnud erilist muljet, aga midagi tapvat seal vist ka ei olnud. Kehalises tegime jooksu pealt söötu hindele, aga mina selle eest hinnet ei saanud. Eks siis järgmine kord jälle. Peale kehalist läksin laulma, kus Sepp terve proovi hullu pani ja nalja rääkis. Siis me Agega lihtsalt naersime pool proovi. Peale seda põgenesime koos Eidžiga kiiremas korras saalist ning jalutasime koju. Koduteel rääkisime rebelarbuusist ja Sepa hullumisest ja muust toredast.
Kodus sättisin end mugavalt sisse, õppisin geo ära ja lugesin natuke Cosmot. Kella kolmveerand seitsmeks ilmusin ma Mari kodu sisse, kus me jõime kuuma kakaod, naersime ennast laua alla, lugesime overheardinnewyork.com-i ja horoskoope, rääkisime reaalsetest unenägudest, lugesime raamatuid ning rääkisime ilusatest ja naljakatest asjadest. Üks hea nali näiteks oli see, kui Mammu oli kirjutanud Mari sõbrapäevikusse, et ta suurim soov on kohtuda Deivid Hasselhoffiga. Faa, see oli tõesti naljakas. xd
Tutvusime erinevate quotidega ja veetsime minu mõistes üsna perfektse, õdusa ja meeldiva õhtu. Nüüd, viisteist minutit enne keskkööd, lõpetan ma oma blogi, ootan kõiki ülejäänusid ilusaid päevi ja kuid ja inimesi ning lähen varsti "Kahte ja poolt meest" vaatama.
Arvasin, et tuleb palju detailsem blogi, aga jutt sai nüüd vist otsa.

-Don't let the bedbugs bite.
Sus.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji