Fetišid, foobiad ja palju huvitavat juttu.

Eilse päeva veetsin oma voodis lebodes ja hullult nolifides. Peale hilist õhtupoolikut pakkisin kokku mõned asjad ja asusin Mari kodu poole. Võtsin kaasa väikese kingituse ja hea tuju. Tema juures nolifimise pmst edasi. Aga kahekesi nolifida on palju huvitavam kui üksi. Sõime ja vaatasime telekat. "Soovide puud" kui nüüd täpsem olla. Minule meeldis see, sest see oli täielik sürr. xd Mu lemmik oli psüüho-tibu ja siis see psühho-kutt, kes pidu korraldas. Istusid tšikiga kahekesi korteris, kus pidu pidi hakkama ja kui tüdruk uuris, kus kõik on vastas poiss, et "Ma ei tea. Eelmine kord näiteks ei tulnud kedagi kohale." Kas meil Mariga mitte polnud naljakas? xd Lõpp oli ka hea. Võttis filmi sisu hästi kokku.
Tänane hommik algas mu silmade jaoks liiga varajase äratusega ning sooviga veel magada ja mitte kunagi vaheaja lõppu näha. Hommik algas nolifimisega ja lõppes samuti. Täna ma isegi ei vaadanud eriti telekat vaid lihtsalt passisin, sest ma ei viitsi midagi teha. Tundsin kuidas kohustused juba vaikselt selja tagant mind jõllitavad. Pöörasin ümber, lükkasin käe sirgeks ette ja ütlesin "Talk to the hand because the face won't listen!" Säh, kohustused!
Õhtul ootasin hullult Mari kõne, sest mul oli veel hullemalt igav. Kui ma selle mõtte maha olin matnud, nägin msnis mingit huvitavat olevust minuga rääkimas. Süpriis missugune. Ta kutsus mind endale külla. Ta oli Mari-Ann. Mul oli hea meel.
Sättisin end viisakalt riidesse ja kõndisin nii kiiresti kui võimalik Mary koju. Käisime veel korra Kertule ka vastu ja siis istusime seal toas ja lobisesime niisama. Kertuga jõudsime kahe peale kokku vanasõnale, et "toit teeb paksuks ja vesi teeb rõõmsaks!" Sellepärast ma suhteliselt heatujuline loom olengi. ;)
Vahepeal me ei osanud midagi rääkida ja siis ma lubasin, et kui nad minult midagi küsivad, siis ma olen kohe nõus vastama. Kertu küsis ühe üsnagi toreda küsimuse, mida ma tegelikult vist isegi oskasin oodata, aga esimese hooga vastata küll ei osanud. Peagi leidsime ennast kirjeldamas enda jaoks täiuslikku inimest. Kuna mul juba on meestekäte fetiš, siis ma alustasin sealt. Täna ma põhjalikult ei süvenenud ja seega hammastel kõdi ei hakanud. Sattusime vägagi huvitavale arutelule. Tuli välja, et Kertul ja Maril oli mingi diil minu vastu. Igatahes, selgus, et mulle meeldivad friigid. K ja M isegi arvasid, et nad leidsid mulle perfect matchi, aga ma ei tea. Ma poleks selles nii kindel. Kuidagi väga kahtlane ja pentsik mõte on see. See teema oli selline, millele ma olen alati tahtnud mõelda, aga ma pole kunagi suutnud enda mõtteid koondada. Täna, aga lugesin neile igasuguseid huvitavaid asju ette, mis mu perfektsel mätšil olemas võiksid olla. Aga nagu me jõudsime kokkuleppele, siis kõik ei ole oluline. Rääkisin veel Marile memuaare, millest tema enne midagi ei teadnud ja Kertu igavles kõrval. Vabandust, et ma alati nii hasarti satun. Mõnikord ma pean pisut auru välja laskma ja siis uue hooga edasi kihutama sama rada pidi.
Aitäh, et Te sundisite mind mõtlema nõnda huvitavatel teemadel. Mu austav kummardus Teie ees.



-Sus.

Ma loodan, et homset päeva pole, sest muidu saab vaheaeg kohe-kohe läbi ja kool on küll praegu viimane koht kuhu ma minna tahan. Ma usun, et mul on mõttekaaslasi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji