Smile like you mean it.

Mina juba tean, mida toob minule aasta 2009. Mul on päris mitu head ideed ja unistust. Avalikult ma neist rääkida ei tahtnud. Tahtsin hoopis rääkida, et sirvisin igavuses horoskoope ja no eks ma kirjutan siis siia ka, mida lõviosa neist minule rääkis. Neid lugedes hakkas mul lausa kahju, et ma neid ei usu. xd

Hmm.. näiteks räägitakse mitmes horoskoobis, et aasta alguses, nii veebruari kandis, avastan, et mul on palju vaba raha. Kuskil aasta keskel hakkavad rahaasjad natuke kiiva kiskuma, aga ma elan sellised ajad väga vabalt üle.
Veel räägitakse, et veebruaris leian enda kõrvale kellegi, kellega koos saab juba üsna kindlaid tulevikuplaane teha. Kuskil juuni-juuli paiku, aga ilmub kuskilt välja keegi, kes mulle kunagi meeldis või keegi kellega mul teema oli ja paneb meie suhted proovile. Ja kusjuures kuud klappisid jumalast mitmes horoskoobis. xd
Karjääri osades on palju juttu sellest, et sel aastal kipun koosolekutele hiljaks jääma, hiilin tihti töölt minema "hambaarsti juurde" jne. (Ja aasta algus mul juba selline oli. xd) Aga on mainitud ka seda, et see tähendab minu jaoks muutuste vajadust. Midagi peab muutuma, kuid nende juttude järgi laabub kõik aasta jooksul. Tööl võin ma veel korda saata suuri asju.
Väga mitmes horoskoobis on ka sellest räägitud, et käesoleva aasta jooksul leian ma endale palju uusi sõpru, kes leiavad vägagi olulise koha minu elus. Seda ma usun juba ilma horoskoopideta.
Nii hea on lugeda, et veevalajat ootab ees kõige suurem muudatuste aasta ja edasi lugedes taibata, et 90% nendest muutustest on head. Nagu Mari kunagi ütles, siis ma olen väga vaheldust vajav inimene, nii hea või halb kui see ka poleks. Olen õppinud muutustest lugu pidama. Kunagi vihkasin neid hinge põhjast. Praegu teen neile pai.
Tervisega on mul suurepärased lood. Meeleolu on suurepärane ja füüsiline jõud ei jäta mind ka maha.
Tähtedeseis teeb minust ühe õnnelikuma tähemärgi (mida ma teile ju ammu juba räägin). Sel aastal peaksite nägema minu idealistlikumat, vaimsemat ja altruistlikumat poolt.
Igatahes ootavad mind siis tööalased saavutused, palju romantikat, natuke vähe raha, palju uusi sõpru, tohutul hulgal õnne ja tervist. Naljakas, et horoskoop rääkis enam-vähem kõike seda, mida ma tegelikult tahangi. See aasta kasvõi hakka uskuma. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji