Hommikul nolifisin, õhtul läksin Mari ja Mammuga Kertu juurde. Tore oli, mõtlik olin, koju tulla ei tahtnud. Avastasin, et MTVst tuleb ikka mõnikord normaalseid lugusid ka (mitte Eesti omast ofc). Pidasime plaani ja lugesime Cosmost nalju.
Ma sain ikka täna aru, et isegi kui me alati ninapidi koos ei ole, siis me oleme hämmastavalt head sõbrad ja super seltskond. Ma arvan, et te muutsite ennast tänase õhtu jooksul mulle veel mitu korda kallimaks kui see võimalik on. Isegi teie, kes te kuskil mujal parasjagu olite, muutusite minu südame sees veel olulisemaks.
9. jaanuar näeme ja te ei kujuta ette ka kui tore meil saab olema. Meil on plaanid tehtud. ;)

<3 xoxo.


Aga damn, üle pika aja olen ma kella üheks väsinud. Ma arvan, et ma lähen nüüd magama.
Ja Kertu, täna enda ema nende pelmeenide eest. Jumalast head olid. (Y)

Homme lähme ja keerutame jalga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji