bye-bye, suit and a tie

Eile nii umbes viisteist minutit enne seitset helistas mulle Mehis, kes käskis 5min pärast õues olla, et me kõik Uuemõisa saaks sõidetud. Tantsuproov hakkas ju. (: Kuna Mari oli seekord haige, siis ma tantsisin Erkiga. Järgmine kord on kõigi plaanide kohaselt juba mul ka enda partner olemas ja kohal. ^^ Proov oli naljakas ja töine ja kõik olid eile kuidagi laisad. Tuleb ennast hakata vaikselt talveunest äratama. Proovi ajal arutasime Murakaga, et midagi pole teha peale tantsimist, mis pidi kell üheksa lõppema. Tegime kiired diilid ning leppisime kokku, et lähme kõik pärast Erki juurde. Nagu tavaliselt olid mul transpordi mured, aga koju jõudes sai nii räägitud, et õde ja ise tulevad mulle järgi, kui ma saan kuidagi sinna. Vahepeal helistasin Murakale ja siis helistas Age mulle ja siis oli hull helistamine ja siis mina helistasin Paulile (kellel btw on nüüd load ;) Palju õnne (: ) ja leppisin kokku, et ta helistab kui me minema hakkame. Käisin kiires pesus millalgi ka vahepeal. Siis pidime Agega minema poodi ja siis Pauli ootama. Istusime Agega papsi bussi, et poodi minna. Vahepeal selgus, et Suur Gepsi ja paps olid jumalast nõus meid ära viima ka. Eriti tore. (: Helistasin veel Kertule, sest me pidime tema ka peale võtma ja siis tühistasin plaanid Pauliga. Peagi olime Erki akna taga ja loopisime käbisid vastu akent, sest Erki otsustas meie kõnesid ignoga, aga me ju ei saanud muidu alt uksest sisse. Käbid mõjusid ja peagi jooksis Erki meile, võtmed käes, vastu. Erki ja Joki mängisid seal überpikas koridoris jalkat ;) Järk-järgult hakkas inimesi juurde voolama. Tulid Ergo, Kaarel, Tõnis, Andres, Paul, Mürka, Meelis ja Luks ja kindlasti veel keegi, kelle ma ära unustasin. Tegime piipu ja mängisime palli ja xd rääkisime juttu ja me Agega rüüpasime pisut veini ja sõime eclipse ja naersime ja punusime patse ja Mürkaga käisime suitsul ka (ma olin ainult moraalseks toeks), sõime veel sinki ja vorsti ka ja vaatasime kuidas poisid kättekõverdusi tegid ja teised mängisid joogi peale pokkerit ja kuulasime muusikat ja vaatasime Erki ootšen hjumooritšeskeid pilte ja olime sõbrad ja tegime asju. Ja mul polnudki kodune õhtu nagu ma alguses arvasin. Tore oli igatahes. (: Mina isiklikult jõudsin 2:15
Erki juba uuris, et mis me siis täna teeme? Ja keegi ei teagi veel. Leppisime eile Agega kokku, et ma helistan talle täna peale Gossip Girli. Siis vaatab, mis täna toimub.
Ja ma ei väsi kordamast, et Erki emps on ikka nii lahe. Tahaks kunagi ta tuuningküünlaid näha. xd
Kõik on tore ja ilus. :)

Kommentaarid

  1. .. sõime jäätist ja!

    Ma tahan ka teiega veel Erki juurde minna:)

    VastaKustuta
  2. sõite küll. ^^

    Muidugi lähme. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji