Talk, talk, talk their lives away.

Tulin just pesust. Pesin kogu tänase päeva kurja enda pealt maha. Mulle ei meeldinud tänane päev. Esiteks, sest ma raiskasin ära terve päeva. Hakkas oma ajast kahju. Teiseks, sest minule oluline inimene ütles mulle väga õelaid ja ebaõiglaseid asju. Aga nagu ma juba mmarylegi ütlesin, siis ma olen tubli ja saan vägagi ruttu asjast üle. Ma pean ju. (: Ma tean, et asjad lahenevad. Kuidagi ikka. Ja horoskoop ju lubas mulle ka kõike ilusat. ;)
Ma tegelikult üldse ei taha homset päeva, aga ma usun, et ma suudan selle toredamaks muuta, kui ma väga tahan.
Täna hommikul Kadri helistas ja ütles, et tantsimine jääb ka ära. Täitsa kahju oli. Täna oleksin meeleldi jalga keerutanud. Kasvõi üksinda. Rahvatants ju mulle meeldib.
Täna on terve päeva mu mõtetes Merilin olnud. Ma ei tea isegi miks. Meenutasin meie O.C vaatamisi ja seda kui nad Erkiga minu juures aeg-ajalt ploomimahla käisid joomas ja seda kui Merilin minule sünnipäevaüllatuse korraldas ja ilusate inimestega minu juurde tuli ja kui me sõime miljon kommi ja sada pakki popcorni ära ja siis kui me istume vaikselt pimedas toas ja kui me istume jõulu ajal meie köögis ja nosime piparkooki ja kui me üksteisele lilli tõime ja kui me Jokile msnis haiget juttu ajame ja kui me poole ööni minu toa põrandal istume ja räägime tööle minekust või kui me arutame seda, et ma hakkan tibiks või kui see blond kiisu tuleb mu juurde ja annab salaja mulle kirjakese või siis kui ta mulle keset tundi kõrvalpingist smsi saadab või siis kui me ennast peole minekuks sätime. ^^ Lihtsalt sellised mõtted olidki.


Have a nice day.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji