Sõbralikud haikud

Kaisa naeratab.
Elu kallistab teda
armastus hinges.

Mari-Ann tunneb
pehmet puudutust ja koob
sõpruse võrku.

Mammu koputab
uksele ja muudab Su
hulga paremaks.

Kertu helistab
ning päike hakkab paistma.
Me lähme talve.

Merilin-Ingrid
on minu inimene.
Meie mõistame.

Kati põues on
kiisu, keda ta hoiab
soojas salajas.

Kerttu kihistab
naerda ning muudab Sinu
päeva ilusaks.

Pärja kodu sees
on meie kodu ka ning
seal me naerame.

Mai räägib juttu.
Ma kuulan hoolikalt ja
me lõkerdame.

Triinu jääb ööseks
ja me räägime ära
terve maailma.

Liisi kirjutab
blogi ilusaid sõnu.
Ta meeldib mulle.

Tutvun Adega,
hommik helgib rõõmsamalt.
Miski meelitab.

Kommentaarid

  1. armsad :)

    ma mäletan ühte Haikut oma kooliajast ainult :) teised on ka kuskil kirjas. Ma tegin ka ikka rohkem, kui vaja ;)

    VastaKustuta
  2. Issand, me peame ka tegelikult luulekogu tegema, aga ma ei ole eriti luuletaja. Haikud mulle meeldivad. ^^
    Ma teen varsti Sinu kohta ka. (:

    VastaKustuta
  3. Olen su peas
    Seal on ruumi olla
    Küsimusteta

    Minu haiku, mis ma koolis kirjutasin :)

    VastaKustuta
  4. Aga muidugi tegin. (:
    Ja mulle meeldib Su haiku. ^^
    Aga tegelikult vist on vähe haikusid, mis mulle ei meeldiks. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji