99 red balloons

Ma nüüd olen natuke rohkem enda hp-mode's. Eelmise postituse kirjutamise ajal rääkisime mmaryga murejuttu ja ma ikkagi ei õppinud täna midagi, aga vähemalt sain ise enda sees jälle targemaks. Sain Mary-O. jutust inspiratsiooni, et teha natuke miskit endale. Seega sulgesin ma ennast vannituppa koos paljude totsikute-potsikute, mpka ja külma ploomimahlaga. Keskõhtune idüll.
Rokkisin vannitoas igasuguste heade laulude järgi ning maskitasin ja koorisin ja kreemitasin seal. Nii naljakas kuidas alati vannitoas olen mina ja mitte ühtegi halba mõtet. Seal näen ma alati kõige parem välja ja seal olen ma alati kõige tublim ja targem. Alati kui mul on vaja millegi üle mõelda, siis vannituba on õige koht, sest siis ma saan mõtted selgeks ja kui ma peale neid kolmekümmet minutit vannitoast lahkun, on mul alati tuju teinud 180kraadise pöörde paremuse suunas.
Siin ma nüüd olen oma normaliseerunud tuju, õhu ja mittevalutava südamega. Mu saladus on mõtete sees. Ma tean, et kõik saab korda. Ja Kertu arvas ka, et ma saan alati hakkama kui vaja on ja mul on ülimalt hea meel, et ta nii ütles.
Täna mul kammis juba see idee ära, et ma ütlesin Kärdile ära, et ma tahan keemia riigieksami teha. Nii jube. Tõesti arvate, et ma saan hakkama? o: Ma nüüd juba arvan, et ma saan. Ma pean lihtsalt natuke õppima ja siis on kõik ok. No oma 60p võiks ju endale eesmärgiks seada. Igatahes olen ma juba rahunenud ja arvan, et kõik on korraldatav. Mul on ju veel Mammu ja Triinu, kes kindlasti on nõus mind aitama ja siis on veel Tähti, kes oskab ja Aap ja. Mul on hea meel, et mul on andekaid sõpru-tuttavaid. Nendega koos võidame maailma.
Sõpradest rääkides, avastasin ma ükspäev, et Mari on mu kõige pikaajalisem sõber. Palju õnne meile ! ^^ <33489

Homseks on ju mul nüüd igatahes kõik õpitud, tuju on ok, tervis on ok. Pidu.

Homme näeme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji