Eilne päev ja öö olid suurepärased. (:
Hommikul ärkasin empsi äratuse peale umbes kolmveerand kaks. Hakkasin toimetama viimaseid vana aasta asju. Tahtsin endale poest nii mõndagi soetada, aga kui me kunagi mmary-änniga poodi jõudsime, ei leidnud ma suurt midagi, mida vaja. Võtsin 2 küünalt ja 2 tarretist Mammu pidevalt näljasele poiss-sõbrale, sest õhtul pidime me Mammu juures kohtuma ja Mehis tahtis süüa.
Kodus maitsesin empsi valmistatud suurepärase maitsega sisefileed ja natuke kapsast ja natuke kartulit. Eine oli maitsev. Peale einet hakkasin ma ennast õhtuks sättima, mis sest, et kell oli alles väga vähe. Käisin pesus ja tegin miljon iluprotseduuri. Peale seda viskasin enda peoriided selga ja arvasin, et need istusid täitsa kenasti. Peale seda sirgendasin juuksed ja sättisin nad soengusse. Ma tegin endale patsi. ^^ Keeruline oli, aga hakkama sain. Tundus, et ma olin valmis. Seadsin oma jää tõttu ebakindlad sammud Mari residentsi poole. Võtsin oma lemmiktoas istet ja ootasin kuni Mari ennast valmis sättis. Seejärel astusime juba Mariga koos ebakindlal sammul Mammu kodu poole.
Mammu juures oli hea seltskond ja mõnus olemine. Mul oli taas hea meel, et ma kodust välja sain. Nautisime olemist ja umbes kümme minutit enne keskkööd suundusime Kose platsile, kus saime kokku Gerliga. Platsil olles lõime niisama aega surnuks ja kallistasime miljonit inimest. Esimest korda elus, kui ma lootsin, et me sealt ruttu ära lähme. Õnneks võtsime peagi taas suuna Mammu maja juurde. Seal otsisime välja Stardusti ning üle 18aastane Mehis saatis raketid taevasse. Ilus oli.
Läksime tuppa tagasi. Seal lobisesime niisama, jõime mingit väga maitsvat vahuveini ja keerutasime natuke jalga, sest telekast tuli SKA-faktori "Tantsupeole". See oli selline hetk nagu filmides, kui kõik hakkavad ühte tantsu tantsima. Aga seekord oli Nele natuke heidik. xd
Varsti otsustasime mmaryga pillid kotti panna ja edasi liikuda. Oli pikk tee, kuid mul on hea meel, et see tee oli, sest meil Maruga oli pisike jutuajamine. Mitte midagi tõsist, aga natuke vabastav. Kohale jõudes tefime paar pauku ja rüüpasime mõned lonksud. Erki joinis ka natuke hiljem. Nii mõnus oli liikuda ühe hea seltskonna juurest teise juurde. Mõnus niisama oleng oli. Pärast kõmpisime kolmekesi koju. Pool teed jalutas Nofka ka meiega, aga tema pööras poolel teel otsa ringi. Jäime kolmekesi. Maja nurga peal läks mmary ka ära ja pisut enne kaheksat astusime meie Erkiga minu koju sisse. Lobisesime natuke mu empsiga, vahetasime voodipesu ära ja ma käisin veel korra netis ja võtsin meigi maha. Selle ajaga oli Erki juba magama jäänud. Mingi kella kaheksa ajal hommikul jõudsin mina ka teki alla oma voodisse ja jäin magama.
Hommikul 12 oli mul juba uni läinud. Erki põõnas ikka veel õndsat und ja ma virelesin niisama. Kella ühe paiku ärkasime mõlemad ja passisime niisama. 25min enne kahte lippas Erki bussi peale ja mina tulin netti ja hakkasin telekat vaatama. Täna on ikkagi überprogramm. Mingi mõttetus. Natukese aja pärast kostis koridorist mingi närviline koputus. Oh üllatust, Erki oli ukse taga. Ja ma olen Nastja ka muidu, sest ma teadsin, et ta raudselt ei saa koju. Tuli välja, et marsad ei sõida. Passisime siis veel niisama minu juures, Erki vaatas mingeid haigeid videosid, mina vaatasin telekat ja natuke enne kolme läks ta teisele katsele. Siiamaani pole ta tagasi tulnud, seega ma oletan, et ehk jõudis ta edukalt koju.
Tänaseks mul plaane pole. Kuigi ma loodan, et neid veel tuleb. Igav võiks ikka mitte olla.
Praegu tuli just masendus pihta. Ma ei taha enam kooli minna -.- Mitte kunagi. Ma peaks õppima hakkama, aga ma üüüüüldse ei viitsi.

Tsau siis.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji