Suhkrust tüdruk.

Kes on suhkrust? Ma arvan, et mina.

Kui alguses maitsed, siis olen magus. Kuid liiga palju tekitab südame paha.
Minu küljest on lihtne tükke murda ning ma sulan kergesti. Jahedus sobib mulle paremini.
Ma olen harva lumivalge ning mitte kunagi täiuslik.
Mõnikord tahaksid mind tee sisse laenata, aga tihtilugu pole viitsimist selleks naabri juurde kõndida. Kuid kui ma juba Su tassi pudenen, oled enamasti maitsega rahul.
Lubad, et jätad mind magustoiduks, aga tegelikult ütled pärast, et Sa oled hoopis soolase sõber.
Mind on lihtne mõõta, kuid Sa ei saa kunagi täpselt aru palju mind kuhugi vaja läheb.
Mõnikord olen ma kiusatus, kuid teinekord jälle peidad mind kapinurka ega muretse, kui ma otsa saan.
Mõnikord krudisen ja kleepun ja minust on raske lahti saada. Sellistel hetkedel ei meeldi ma Sulle kohe kindlasti.
On kordi, kus ma pudenen põrandale, kuid siis Sa lükad mu kapiäärde kokku ega tegele minuga rohkem. Või hoopis korjad Sa mind hoolikalt kokku ja raputad prügikasti.
Tihti olen ma vajalik, aga olude sunnil saab ka ilma minuta. Uuemal ajal on populaarne kasutada suhkruasendajat.

Ma olen maiasmokkade unistus ning ülejäänute unustus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji