social butterfly.

Mäletate, et ma ütlesin, et ma teen enda tänase päeva toredaks? Tegingi ju. ^^
Hommikused ärkamised küll muutuvad üha raskemaks, aga mina aina tugevamaks. Kool algas vene keelega, kus luiskasin, et vihik jäi koju, sest kodune töö oli tegemata. Ega ma seda iga Leidale ütlema ei hakka. Tund iseenesest libises ruttu mööda ja miskit kurja polnud ka.
Rütmikas hakkasime seda veebruaritantsu tantsima. Tants ei olegi niiiii hull kui ma arvasin, kuid siiski. Keset tantsu ütles elekter tsau ja läks minema. Nii tore-tore, kui mitmesaja õpilase lootused üles köeti. Enamik meist ju lootsid kojuminekut. Peale rütmikat kõndisime mööda elektrita kooli ning lobisesime juba elavalt kodust. Kõndisime füüsika tundi, kus aeg-ajalt vool jälle enda nägu julges näidata, kuid siis "Boo"-tasime ta jälle minema ning aplodeerisime kärarikkalt, kui ta taas läinud oli. Füüsika tund lõppes igatahes koos toa valgenemise ja meie kehva tujuga.
Kõndisime nukral ilmel geograafia klassi juurde ja veetsime leinava vahetunni. Geograafia möödus ilma suuremate viperusteta.
Vahepeal käisime söömas ja nosisime makarone ning ma õppisin aeglaselt sööma ja rahulikult sööklas istuma. Seejärel kõmpisime kunstiajalukku, kus me usinalt terve tunni joonistasime ning me Kertuga igasuguseid muutuseteemasid arutasime. Peale tundi jäin kui kohustuslik õpilane, põrandat pühkima. Siis läksin natuke nukral sammul koju, sest teadsin, et pean varsti kokandusse tagasu minema.
Kodus nautisin head muusikat, naljakaid saateid, šokolaadi ja arvutit. Peale kerget kosutavat puhkust pakkisin asjad ning jalutasin õega poodi ja sealt edasi kooli. Koolis kohtusime trepi peal Erkiga, kes Sussu ja suure Sussuga joinida soovis. xd Tänane kokandus ei olnud ka nii jube, kui ma olin arvanud. Seega ma arvan, et päev oli siis ju parem, kui ma olin oodanud. (:

Peale kokandust tulin koju, kuulasin taas muusikat ja passisin arvutis. Ma isegi õppisin ju. ^^ Tegin inka ära ja siis kirjutasin natuke kirjandit, aga ma olin nii uhke enda üle. See kõik tähendab, et on lootust, et ma viitsin ka homme natuke õppida ja ülehomme natuke rohkem ja äkki isegi üleülehomme veel rohkem. Ma olen tore. :)

Hiljem avastasin Orkutis ühe scrapi, mis muutis minu tänase päeva kohe täitsa täitsa toredaks. See oli Agelt, kes oli jube armas ja tegi midagi, mida ma poleks kunagi kellestki oodanud. See oli positiivne üllatus ja ma arvan, et Age nime kohtab siin blogis järjest rohkem.
=^.^=

have a good night, suckers.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji