sam's town

Jei. Lõpetasin just kartulite praadimise ja ma ise ei jõua neid enam süüagi. :| Aga kõht on maitsvatest sändvitšidest täis. ^^
Siin ma nüüd lebon. Oma voodi, peaaegu oma läpakas, palju õpikud ning oma tuba ja oma luba. Õde isegi pole segamas. Tänane päev on veel parem kui eilne. (: Hommikune ärkamine polnud isegi nii jube. Kuigi ma kogemata ärkasin liiga vara.
Kool algas kiireltkiirelt ning üks tund jooksis teise järel ära. Mul polnud täna üheski tunnis igav ka mitte. Isegi füüsika oli huvitav, sest ta näitas meile mingeid lahedaid aegruumi videosid. Täna olid isegi vahetunnid toredamad kui tavaliselt. Täna oli mu omamullivahetund see, mis enne matat oli. Istusin seal põranda peal, nõjatusin vastu seina ja nautisin enda sõpra mpkat. Lisaks kustutasin sõnumeid ära, sest mälu oli jälle täis ning avastasin sealt palju lahedaid mälestusi. Üks teine vahetund käisime poes ja siis ma ostsin tšokulaadi ja Nesteat ja Eclipse'i. Ma leian, et ma tegin hea valiku.
Kõige lõbusam oli tekstiõpetus, kus ma nende 90min peale kokku ära oleksin lämbunud. Nii naljakas oli. Meie fuajee Black&White muinasjutt ja ülejäänud naljad, siis kui me kunagi klassi tagasi jõudsime. Ma tõesti oleksin sinna tahapinki maha surnud, sest Gerli ja Kertu ja Mari ja Kati rebisid kõik kildu seal. Raisk.
Peale kooli tulin otsemaid koju ning õppisin nagu kord ja kohus. Kui inka ja ajalugu õpitud said hakkasin juba vaikselt naeratama, sest damn, ma olin tubli. Homseks on ju siis pmst õpitud. Nii tore-tore. Ennast kiitmast ma ei väsi. Ollermaa motiveeris mind lõpuks õppima, sest issand, kuidas mulle mõjub, kui keegi tõemeeli küsib mult, et mis minust saanud on. Ja eriti kui see puudutab kahtede rivi. See oli naljakas ja lahe ühelajal. Igatahes haarasin ma sõnasabast ning üritan tegutseda nii, et keegi seda küsimust mult veel niipea küsima ei tuleks.
Peale ajaloo õppimist olin isegi nii tubli, et praadisin kõigile kartuleid ja nüüd tulin leiba luusse laskma ja blogima. Nüüd kui ma lõpusirgele olen jõudnud, arvan, et nüüd ma peaksin natuke neljapäevaks kirjandust õppima ja võib-olla veel mingeid esta asju tegema. Midagi ma igatahes teen.


Mul tuleb varsti sünnipäev. ^.^
tsau.




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji