Tänane päev on siiani möödunud armastusväärselt, natuke eriliselt, natuke tavaliselt. Lillede ja kommide ja unenäopüüdjatega. (: Aitäh, Kati-kiisu. <3
Ainuke miinus on olnud see mõte, mis hommikul mu pähe tuli ja terve ülejäänud päeva mu tuju on kiusanud. Kohe varsti selgub, kas sellel oli põhjust ka või ei. Ma loodan, et ei, sest muidu see mõte ei lähegi niipea ära.
Õnnitlusi tundub olevat vähem kui eelnevatel aastatel, kuid seevastu tunduvad need olevat miljon korda siiramad. (:
Ma armastan oma sõpru ja tänan neid, et nad veel viitsivad mu juures püsida. Naljakas, et sünnipäev mõned asjad selgeks teeb. Teile üks maailma suurim ja pehmem pai ja meeldivaim musi. Aitäh.

Praegu ma lähen vaatan, mida muffinid ahjus teevad ja siis tulevad varsti Erki ja Age minu külla maiustama.

Jään laupäeva ootama. Tahaksin teid kõiki juba näha! (:

<3

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji