I am 16 going on 17

Ilmselt on see mu 16nda eluaasta viimane blogipostitus.
Mida ma siis täna teinud olen?
Olen ennast ravinud, olen Marile ja Erkile teed teinud, siis ma käisin endale pealinnas kingitust ostmas ja teile homseks kommi. Miljon mõtet on kahel teemal peast läbi käinud. (järgmine lause pühendusega Meelisele) Ja keegi ei teagi.
Mina mõnda asja tean. Murilini saladust ja Murilin teab natukene minu oma ka. Ta isegi ütles, et hea valik oli. xd Murilin sai minult eile pikima sõnumi, mida ma kunagi kirjutanud olen.
Pealinnas ma külastasin Ülemiste IDEAAL kosmeetikat ja Rimi ja Chopsticks'i. Sain oma lõhna lõpuks. (: Homme hommikul saan kätte. ^^ Rimist ostsin muffinimaterjali homseks ja laupäevaks ja ostsin paar mõnusat asja veel.
Nüüd siin enne sünnipäeva algust aitan õdel referaati teha ja plaanin Gossipi vaatamist. Selleni ma raudselt muidugi jälle ei jõua. Nagu tavaliselt, kui mul tuju on.
Vahepeal käisin mõnusa kosutava dušši all ja siin ma nüüd olen. Hea tuju ja kommikotiga. ^^


=^.^=
Kiisu tuju on olla.




Mulle meeldib see inimene, kes selle sünnipäeva traditsiooni välja mõtles. Nii tore, et siis enamik sõpru vähemalt ühe mõtte Su pihta poetavad. (: Natuke eriline tunne jääb ju. ^^

Kommentaarid

  1. näh.. mis mõttes? Ma arvasin, et sa 18 said :D

    VastaKustuta
  2. hahahha, Sa polnud ainuke. xd

    Sorri, et Su lootusi petsin =(

    VastaKustuta
  3. heh, ei petnud :)
    Mul on isegi hea meel, et sul see 17 alles ees on ;) 17 oli minu parim aasta (:

    VastaKustuta
  4. Heh, mu õde just rääkis sama juttu, et 17nes oli kõige parem. (:
    18 on igav, sest siis võib igasuguseid asju teha . xd


    Ma loodan samuti sellelt aastalt päris palju päris ilusat. (:

    VastaKustuta
  5. jaa.. Maarjal oli ka 17 parim aasta :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji