hot n' cold.

Hommikul ei suuutnud ma üldse ärgata. Und polnud, aga üles ei tahtnud ka ärgata. Lõpuks siiski ületasin selle raskuse ja hakkasin ajalugu õppima. Tegin kiirelt 2ptk kohta konspekti ja hakkasin end kooliminekuks sättima.
Koolis polnud jällegi mitte midagi mainimisväärset. Enamiku koolipäevast plaanisin enda sünnipäeva ja orgunnisin üht koma teist. Kodus mulle meenus veel üks asi. Kust ma muuuusika saan? Aga no eks ma uurin.
Peale kooli käisin poes ja ostsin natuke värvilist paberit ja kalligraafiapliiatseid. Kodus meisterdasin natuke ja siis läksin Kati-kiisu koju, kus ma ammu polnud käinud. Seal oli nii hea olla. Seal on hea niisama istuda, seal on parim õhkkond asjade üle mõtlemiseks ja muidugi valitseb seal permanentne meisterdamis keskkond. Kui ma lipsikesed ära sain liimitud, tulin koju tagasi.
Kodus ma õppisin natuke ajalugu ja inka kirja tegin ka ära ja siis ma tegin ära enamikud sünnipäevakutsed.
Vahepeal laulsime õega siin ja siis ma sõin mingit kesist kõhutäit ja naeratasin ja vaatasin telekat ja pesin käsi oma hea seebiga ja naeratasin veelkord.
Südames läks üks kivi väiksemaks ja naeratus tuli huulile.

Kohe-kohe lähen pessu ja siis tuttu. Homme tundub olevat samuti positiivselt normaalne päev.



xoxo.
-Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji