All the pretty faces

Siin ma jälle olen. See, kes on veetnud terve päeva geograafia tähe all.
Selle nädalaga olen taastutvunud selle tundega, kui erinevad sõbrad aeg-ajalt läbi tulevad. Nagu Mammu üks õhtu. See oli nii meeldiv üllatus. (:
Täna näiteks tuli Kati minu koju ja siis me õppisime natuke ning siis ta läks oma koju edasi õppima. Seejärel koputas mu uksele mmary, kes tagastas mulle atlase. Mmaryga rääkisime nii otse kui allegooriaga saladustest. Võib-olla ta ise ei pannudki seda nii tähele. Varjavad inimesed.
Ta torkas mu lillale küünlale needi südamesse ning rääkis, et niiviisi tuunib ühe poisi ema küünlaid. xd Jep, mitte päris. xd See uus aasta on mu kuulmise täitsa sassi ajanud.
Reetsin endast pisut mmaryle ära ning seejärel tippis ta kodo tagasi, et me mõlemad saaksime taas geo küüsi langeda. Langesingi. Peaaegu sain oma masterpiece'i valmis ka. Homseks on kõik tips tops, ma arvan. Ja ma saingi hakkama. On kätte jõudnud kord, kus ma iseendale suure pai teen ja taevani kiidan.
Ma ei väsi kordamast - nädala lõpus saan ma ju inimestega kokku ja siis on tore. Ootan juba reede õhtule lisaks ka laupäevast õhtut ja ööd. ^^ Me võidame ära. :)

Kommentaarid

  1. me oleme ju alati lõppkokkuvõttes tegijad olnud xd

    VastaKustuta
  2. ahjaa, me olime need, kes ägedad olid. Sina pole äge ilma minuta ja mina ilma Sinuta. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji