b-day.

Teate, see mõte kaduski ära. (:
Tuju on hea. Dreams may come true.
Ma nüüd vist joon ametlikumalt piparmünditeed.
Tegin täna kirsi-šokolaadi muffineid.
Age ja Erki on nii imelikult toredad ja toredalt imelikud. ^^
Nende tungival soovil kirjutan ma neist peagi enda inimeste blogisse. : )
Sünnipäev oli tore.
Laupäeval näeme sõbrad.
Suuuuuuuuuuuuuurimad tänud nende armsate sõnumite ja sõnade eest. =^.^= Kallidmusidpaid.

Ma nüüd natuke õpin.
Seejärel lähen teki alla koos kõige lahedamate unenägudega üldse, mis täna minu pähe ära võivad eksida.
Miljon õnnitlust Katile ja head und! :)

Kommentaarid

  1. Ma ei ütleks, et see just väga tungiv soov oli , aga nojah :D

    VastaKustuta
  2. mhh, oli küll tungiv soov ju. (: (ütle jaa ^^ )



    Aga võta hästi mitu heaks. =^.^=

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji