It takes some good to make it hurt

Ma olen sunnitud raudselt blogima, sest Nof juba ükspäev ütles mulle msnis, et "kui ma Sinuga praegu ei räägiks, siis ma arvaksin, et Sa oled surnud, sest Sa pole juba mitu päeva bloginud". xd
Reedest päeva ma väga ei mäleta. Küllap pole midagi mäletamisväärset. Peale koolis miski kell saime me Agega kokku ja läksime koolibussi peale, millega me kumbki väga enne sõitnud polnud. Peagi jõudsime Jotti ja nägime Erkit meile vastu jalutamas. Peagi jalutasime kõik koos Erki maja poole. Tee peal andsid mõlemad mõista, et minule on miskit rääkimata jäetud. jube-jube. Majja jõudes ei olnudki midagi väga jubedat. See saladus oli see, et me hakkame Erki juures lauda kokku monteerima. xd Tööülesanded jagunesid nagu iseenesest. Erki ehitas, mina komplekteerisin neid A-sid ja C-sid ja Age vahepeal sirvis jooniseid ja siis istus ja juhatas. :D Erki ei oleks ilma meieta kuidagi hakkama saanud. Vahepeal nosisime miskit head ja paremat, mis Erki poest kokku oli tassinud. Tegelikult me pidime Agega veel koju sõitma ja siis ma pidin Jotti tantsima tagasi minema, aga välja kujunes nii, et ma jäin Jotti kuni tantsimine hakkas. Mingi kell saatsime Age bussi peale, mida ei tulnud. Ta sai hoopis Kairega koju. Samal ajal läksime meie Erkiga tema korterikoju ja võtsime sealt mõned asjad kaasa ja siis sõitsime sinna tantsukohta. Vahepeal tahtis Erki Ras'i ära tappa ja Imps pidi korraldama vabanduskõne. xd See oli suht naljakas. xd
Igatahes. Tantsuproovis oli mul paariline ka.^^ Ta oli jumalast tubli. Ma olin vägagi üllatunud, et ta nii ilusti muusikasse tantsis ja, et ta nii usinalt kaasa tegi. Nii tore. (: Me muidugi enamiku ajast istusime ja vaatasime, kuidas teised surid. Viimase tantsu ajal kiskus Mürka mu poole tantsu pealt enda asemele ja ma ei saanud üldse aru, mis toimus, aga tants sai ära lõpetatud.
Peale tantsimist sõitsime Mehise taksoga koju ja ma veetsin ühe mõnusa koduse õhtu, mida mul ammu polnud olnud. Koos gossipi ja Internetiga.
Laupäeval ärkasin vara. Liigagi vara. Ärkasin koos tohutu kurguvalu ja massive nohuga. Tegin toimetusi ja sättisin ennast teatrisse minekuks valmis. Pidime minema Ugalasse "Kolme õde" vaatama. Kui mina bussijaama jõudsin, olin natuke segaduses, sest kedagi teist polnud seal ja see oli vägagi imelik. Siis mõtlesin, et vaadaks, mis kell on ja selgus, et totu nagu ma olen, olin ma taas kella valesti vaadanud ja tund aega varem kohale kõmpinud. Oma totunduses jalutasin koju tagasi, vaatasin ühe osa gossipit ja suundusin taas bussijaama, aga enne käisin poes ka, sest Murilin ei jõudnud.
Teatrisse sõit oli mõnus ja hubane koos mpka ja Mürkaga. Teatris käisime kohvikus ja vaatasime etendust. Terve esimese vaatuse naersime me Nele üle, kellel vägaväga ära nokkis ja ta pmst magas terve vaatuse maha. Hea maksta miljon krooni tooli peal magamise eest.
Terve teise ja kolmanda vaatuse naersime me Liisaga selle üle, mida Männa kõik kokku rääkis. "Mis ta on mingi Harry Potter, et ta oma kübarat ja keepi tahab v?" xd
Etendus iseenesest oli hea, aga ma olen ka paremaid näinud. Mulle meeldisid selle etenduse juures päris mitmed lavalahendused. Mu lemmiktegelane oli Maša ofc. Tal olid kogu aeg musta värvi kleidid seljas. ^^
Tagasisõit oli veel mõnusam. Täielik minu hetk oli bussis siis, kui kõik lobisesid ja mina panin enda suured panasonicud kõrva, vaatasin pimedasse õue, kus ma nägin imelikke kujutisi ja mõtlesin asjadele. Mpkas mängis Nada Surf - "The Film Did Not Go Round" ja rohkem minu hetk ei olekski saanud olla. Olin veendunud, et veedan laupäevase õhtu kodus koos oma haigusega või siis Age juures koos Erki ja pannkookidega, aga välja kukkus hoopis nii, et me kõik kogunesime Ergo juurde, kus me piibutasime ja veinitasime ja naersime ja lobisesime ja sõime ja. Tore oli. (: Kossupüksid.
Õhtul heitsin voodisse ja uinusin. Nii hea oli ilma õeta oma toas.
Pühapäevane hommik algas äratuse ja viietunnise lauluprooviga. Mõnus oli haige ja nohusena seal karjuda. (: Sain enad viimased sünnipäevakutsed ka kätte jagatud ja hääle valusaks lauldud. Vahepeal helistas Öörki, kellega leppisime kokku, et ~18:30 lähme Age juurde pannkoogitama. Peale laulmist olin ma kodus ja harisin ennast Gossip Girli vallas ja siis oli kell juba päris mitu ja ma helistasin Agele, kes ei osanud mulle midagi öelda. Seejärel helistasin Erkile, kes pidi tulema 18:25 marsaga, aga peale mitmeid kõnesid selgus, et ta jäi sellest maha, majja kõmpimisest polnud mingid kasu ja lõppkokkuvõttes jõudis ta 19:35 marsa peale. Selle ajaga jõudsin mina veel Gossipit vaadata ja me Agega jõudsime poeski käia. Sellel teekonnal kohtasime ka Jannot, kes küsis mult miks ma nii salapärane olen. See oli nii salapärane küsimus, et hõivas mu mõtted veel tükiks ajaks. Imelik. Peale Erkile bussi vastu käimist käisime veelkord poes ja läksime Age juurde küpsetama. Koogid olid kind of epic fail, aga lõppkokkuvõttes oli kõhutäis täitsa maitsev. Me Erkiga ei ole erilised kokad. Ups. Me vaatasime veel Age toas igasuguseid erinevaid ja naljakaid pilte ja istusime niisama ja siis ma lõpuks leidsin, et ma pean ikka koju ära minema. Kodus oli natuke mõnus ja siis uni. Pehme tekk ja mpkas.
Esmaspäevane koolipäev möödus uue tunniplaani ja suure nohuga. Täna ei saanud kuidagi üldse koolis oldud. Vastik. Peale kooli lippasin koju ja siis jälle kooli, sest meil oli korvpall. Ma mängisin mingi 2min ja siis vahetati mind välja, sest ma pole eriti osav. Mängisime 8b-ga ja lõppseis oli mingi 30:11 äkki? Ja loomulikult mitte meie kasuks. xd Esimest korda elus, kui see mind isegi ei häirinud. Peale mängu tõin oma asjad ja läksin tribüünile. Algas mäng 12 vs 7b pliksid. Andke andeks, aga natuke igav mäng oli. Ma väga ei viitsinud süvenedagi. Peale mängu mässisin end vammustesse ja kõndisin Erki ja Mariga kodu poole. Ma üldse ei viitsinud tegelikult koju minna ja seega saatsin veel Erki bussi peale ka. xd Vahepeal helistas Murilin ja küsis, kas ma temaga ujuma oleksin nõus minema, aga mu nohu ei lubanud mind. Leppisime hoopis kokku, et ta tuleb minu koju hängima. Ta tuligi. (: Nii tore oli. Like good old times. Ja siis ta rääkis ühe tillukese saladuse ja mina talle ei rääkinud midagi. Me jõime teed ka. ;) Päriselt! Ma pidin, mul on kurk haige. Arutasime asju, lugesime horoskoope, ta lakkis küüsi ja vaatasime fotosid jnejne. Lahelahe.
Nüüd ma passin siin ja kirjutan seda igavat ja pikaleveninud blogi. Homme mind vist koolis ei kohta, sest ma kolmapäevaks tahaksin terveks saada.
Olge musid ja saage mõnest asjast üle. (:


Ja kui asjad ei ole nii hullud, siis miks Sa nii teed? Otsusta ära.


Kuulake kõiki neid häid laule. (:

Kommentaarid

  1. Üritan ju üle saada, aga nagu sa juba täna saladuskatte alt piiluda said, pole ma sellega veel päris sina peale saanud. Tunnen end ses suhtes päris nõrgana. Lahtilaskmine on keerukas. Mitte nagu see "viska ära" kild!:)

    VastaKustuta
  2. "Vahepeal tahtis Erki Ras'i ära tappa ja Imps pidi korraldama vabanduskõne."

    Whaaaaaa?? :D

    VastaKustuta
  3. Tegelikult see lause polnud Sulle. (Sa oled btw, kolmas kes seda enda omaks peab. Ma loodan, et õige inimene ka mõistab.)
    Aga ma ausalt öeldes hoian Sulle pöialt. See "viska ära" kild vist tõesti siia kohta ei sobi. Sa tead, et ma igatahes olen toeks, kui see kuidagi võimalik on.

    Aga igatahes Erki tõmbas kässarit täiega ja siis Ras jäi rambivalgusesse ja Imps istus tagaistmel ja siis helistas Rasile a la "Sorri, mu vend läks lolliks. Mis õhtul teed?" xd

    VastaKustuta
  4. :P

    Selles suhtes, ma tuleks ka teine kord hea meelega Age juurde:)

    VastaKustuta
  5. Kõike annab korraldada, ma arvan. :D

    Aga Sa ju ei ütle sedagi, millal Sa Kosel oled. o:

    VastaKustuta
  6. Siis olen, kui mul msnis on kirjutatud, et olen Kosel:D
    Ehk siis pühapäeva õhtul vist ja esmaspäeva hommikul-lõunal ja siiiis... mingi 20 veebruarist see nv arvatavasti.

    VastaKustuta
  7. hahaha.:D
    Ma ka ei jälgi ju kogu aeg su msni. xd
    Aga selge pilt, vaatab, kui toimub midagi.

    VastaKustuta
  8. Kaire ja mul oleks hea meel, kui sa tuleksid minu juurde ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji