i had a dream

Naljakas, et on olemas unenägusid, millest kellelegi rääkida ei julge, missest, et need olid ainult unenäod. Hommikul ärkad ja Sul on tunne, et Sa ei julge päris elus unenäo kangelasele otsagi vaadata, sest teil oli unenäos piinlik kohtumine. Mul küll täna öösel oli üks selline juhtum. Aga see kangelane omas unenäos selliseid omadusi, mida ma tõeliselt olen kohanud harva. Ma arvan, et unenäos oli ta tema ise. Ma arvan, et selline on ta inimestega, kes on talle väga olulised.
See unenägu oli ilus ja nii kurb. See on üks parimaid unenägusid üle pika aja. See toimus pimedas, seal oli tükikesi Gossip Girlist ja seal olid minu viimase aja mõtted ja pisikesed hirmud. Põnev, eh?
Ja te ei teagi .

Kommentaarid

  1. Oh, jess. Ma nägin unes, et sa hakkasidki kirjutama saksakeelseid blogisid ja ma olin nii kurb, sest ma ei saanud aru.. aga näed, tuli eestikeelne:)

    VastaKustuta
  2. hahah, mul on hea meel, et keegi mind unes nägi. (:
    Aga ei, ma ei kiusa inimesi. Enamik ei saaks aru ju. Ma ei saa isegi siis aru. xd

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji