Wow, you're a natural.

Terve päeva nolifisin maha ja keegi ei teagi kuidas ja mis ja miks. (:

Õhtul tulid mu külasse kaks toredat neidu: Zertu ja Mary. ^^ How lovely.
Vaatasime nendega ühte mailmanaljakat filmi "Angus, thonges and perfect snogging". Nalja kui palju. Meil oli nagu oma tilluke pliksikas. Teemad olid küll vastavad. xd Ja hästi palju kammimist ja feilimist.


Õhtu killud:
Sõnum Erkile: "You looked hillarious in that olive costume." XD
Fakt: "Angus was raised by a family of scottish beavers." xdxd
Üks armas lause: "What's wrong with you? You're so random."
Qouting Maryous: "Kosel pole mõtet kedagi jälitada. Siin näeb niigi kogu aeg kõiki, ka neid, keda näha ei taha." Mul oli selle lausega mingi oma teema. Las ta jääda.

Nüüd ma olen siin uhkes üksinduses ja leian, et mõnikord on üksiolek ikka nii kuripaha. Kertut koju saates oli vähemalt lõbus mööda Koset lällata.

Mari ja Kertu, mu viimased 3min. Ma pühendan need teile. With a little help from my friends. ;) (: ty


Ahjaa, ma vaatasin täna Greyd ka üle pika aja. (: Niiivõrd tore. Need vanad tunded tulid tagasi. Need Grey-tunded. Palju ja kiirelt naasesid nad mu pihta. Nutsin ja naersin segamini. Mulle ju meeldivad nad seal filmi sees. Palju seoseid ja uut infi. <3

Oeh, hiline kellaaeg tekitab minus kilodega paranoiat. Aga õnneks on esimene märts!

Kevadet ootan.
uninoia. tsau.

Kommentaarid

  1. mu sarjad on kõik puhkusel vist :( ühtegi ei tule enam netti.. kõik on nähtud.. Sul veab, et Sul seda greyd jätkub :D

    VastaKustuta
  2. Ää tänks pühenduse eest ä :) "With a little help from my friends." -oot sa leidsid siis jah? Kena.
    Oleks siis, keda jälitada... antud juhul "oleks olnud".
    Lovely, hillarious, random sissekanne sul täna. See kammfeil vast ei jää ka viimaseks.

    VastaKustuta
  3. Mul jah Greyl oli väike paus vahepeal. Nüüd vaatan viiendat hooaega poolepealt. :P

    Mary, ei leidnud ma keskit, aga ennast avastan siin jupidi. Jälitada polnud tõesti kedagi.
    Aitäh, mulle meeldis see, millest ma sissekannet tegin! ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji