eclipse.

Eile uinusin õndsalt omas voodis. Algul arvasin, et pean suurde tuppa kolima, aga näe ei pidanudki. Oli tore.
Hommik algas väga unise hiire näo ja liialt kange kakaoga. Kõik failis pisut, kuid endalegi üllataval kombel panin ma kuidagi liiga mõnusad ja ilusad riided täna selga. See otsustas ka mu päeva. Kool veeres märkamatult mööda ja mata töö läks ka natuke untsu. Muusikas seevastu oli täitsa meeldiv vihtuda kirjutada Ellerist ja Kreegist. See on see hea tunne, kui Sa pole ammu õppinud midagi ja siis järsku oskad endalegi üllatusena miskit kirja panna.
Peale kooli lippasin koju, nosisin pool burksi ja kõmpisin koos Katiga kooli tagasi. 11a vs 10b pliksid. Saime 10p-ga kotti, aga mul oli üle väga pika aja lõbus mängida. Ma arvan, et ma olin täitsa tubli ka. Mul on kahju, et ma homme mängida ei saa. Ja Kati tegi ka minust paar väga kentsakat pilti. Peale enda mängu pidin veel lauas ka olema. Terve esimese poolaja oli mulle porks moraalseks toeks. Esimest korda elus oli mul ta kohalolu üle hea meel. Teisel poolajal aitas mind Rasmus ja kui kõlas lõpusignaal oli mul tuju hea.
Peale seda tulin koju ja voolasin värskendava dušši alla ja siis sõin kosutava eine. Kodus ootasid mind ees 3 raamatut, üks mõnus dressikas, üks mõnus pluus ja kummikommid.
Igast nurgast hiilib draama ligi.
Mina isegi õppisin täna natuke.
Phäh.
Jäätist söön ja modelle vaatan.
tsau.

Kommentaarid

  1. Kena päev ju, mis sa salgad. A mis draamast sa jahud? Kummikommid süüdi, jah? :(
    Sa tobu vaatad veel modelle ka, seal ongi iga hetk üks suur draama.

    VastaKustuta
  2. sussu i confess, ma vaatan ka modelle :O oih:)

    VastaKustuta
  3. Teen seda ka praegu. Või noh, reklaami pigem hetkel.

    VastaKustuta
  4. ja õues on mootorratturhiirte kuu

    VastaKustuta
  5. oi, kui sagedasti te kommenteerite. :D
    Mari, draamast räägin homme. Kummikommid pole kunagi milleski süüdi.
    Modellide draama on jura . Liiga kaugel on.


    Kaisa, vaata muidugi. ^^
    Ade, lippa vaatama siis ju. (:

    Nof, väga teemasse. :D

    VastaKustuta
  6. Terve esimese poolaja oli mulle porks moraalseks toeks. Esimest korda elus oli mul ta kohalolu üle hea meel.

    You can't miss my crazy laughing!

    VastaKustuta
  7. Kui aus olla, siis igatsen küll.

    Kes oleks osanud arvata, et porgandiröga oskab vett juua? o: (loogiline lause xd) Ta rüüpas mu pudelist paar sõõmu ;) xd

    VastaKustuta
  8. Mu suu ei vaju rohkem lahti, kui ta seda juba tein'd on. Hull teema :S :D

    VastaKustuta
  9. mootorratturhiirte kuu on täna igas teemas asjakohane :D

    VastaKustuta
  10. Anna andeks, Mari. Ma ei teinud meelega. Aga ma arvan, et taoline haruldus nõudis mainimist.

    Nof, selles on Sul täitsa õigus.

    VastaKustuta
  11. Ega sa sealt pudelist pärast enam ei joonud??? Said endale ka porgandiröga külge :D:D

    VastaKustuta
  12. Ma arvan, et ma olen nüüd täitsa porksirögane, sest jõin küll . o:

    VastaKustuta
  13. iuuu Juss, miks sa seda küll tegid!! Nüüd sa oled Juss von porksiröga :)!! Palun naera mulle! :D

    VastaKustuta
  14. hahahah, vabalt võin naerda xd

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji