heartbeat.

Kuskil riiulis tiksub kell, mis loeb minu eest sekundeid. Ma ei plaanigi tema tööd üle võtta. Mina hoopis istun siin oma küünalde keskel ja rüüpan ülimagusat sooja kakaod ja ilusad laulusõnad kajavad mu toas. Mõtlesin, et see kell võib mind ajaraiskamise eest süüdistama hakata, kuid siis mulle tundus, et ma olen kunagi kuulnud öeldavat, et õnnelik on inimene, kes tegeleb sellega, millega ta tahab. Ma teengi nii ju. Ja õnnetuse üle ka ei kurda eriti.

Lõpetasin just natuke aega tagasi, uskuge või ärge uskuge, koristamise ja nüüd naudin elu siin toas. Peagi arvan, et ehk võtan end isegi kokku ja tegelen kirjandusega.

Saime pliksidega sõbrapäevaks ka enam-vähem plaanid paika ja kõik sujub.
Nii tore, nii tore, nii tore.

Homme näeme. (:
-Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji