Every night has a soundtrack.

Ma just käisin ja lugesin võõraste inimeste blogisid. Eriliste võõraste inimeste blogisid. Kadedus-kadedus-kadedus. Täiesti hämmastav, kuidas mõned inimesed oskavad sõnu ritta panna. Nad kasutavad samu sõnu, mis me kõik, kuid ometi on nende kirjanduslikud saavutused palju huvitavamad lugeda. Imelik asi. Ma arvan, et ma peagi külastan neid kohti jälle ja lähen olen kade ja loen vaimustunult, mida võõrad inimesed endast räägivad.
Igatahes. Ma võin enda lihtsate ja mitte-nii-hästi-ritta-pandud-sõnadega rääkida nüüd sellest, mida ma teinud olen. Et mul endal teinekord oleks hea vaadata, mida ma kunagi millalgi tegin.
Reedel möödus üks üsna nüri koolipäev täis häid ideid ja "New moon'i". Peale kooli tulin koju ja enamasti kulutasin oma väärtuslikke minuteid virtuaalkeskkonnas. Peaasi, et mul lõbus on, eks? Nii kella viie paiku läksin Age maja ette ja istusin ühte autosse ja sõitsin Uuemõisa ära. Koos väga mitme asjaga, sest ma pärast pidin sealt tantsima minema ju.
Läksime Agega Erki juurde. Läksime vaatasime, kuidas haigel poisil läheb. Paremini läks. Istusime seal elutoas ja kuulasime, kuidas Erki ja ta emps igasuguseid naljakaid asju rääkisid. Nagu ikka naersin ma enamuse ajast üksi seal tugitoolis enda naerupisaraid ja Age ja Erki ei saanud naljast aru. Mul on viimasel ajal kombeks saanud, et ma lõkerdan nii imelikkude asjade peale, et teised ei mõista. Ma üldse viimasel ajal naeran rohkem kui kunagi.
Mingil hetkel kolisime Erki tuppa ümber ja ma lugesin seda lillade kaantega raamatut ja kuulasin kuidas Age meile Andrese kohta lugusid pajatas. Varsti oli kell seal maal, et me Erkiga pidime hullarisse ära minema. Age ei olnud nõus meiega kaasa sõitma ja nõudis, et tema läheb jala bussijaama. -.- Me Erkiga istusime autosse ja veeresime vaikselt Oxfordi poole. See oli täitsa jube auto, kui aus olla. xd Turvavöidki polnud ja üleüldsegi Erki ütles iga asja peale jälle "OHH, SEE KA TÖÖTAB V? :O" xd Aga õnneks me jõudsime elusa ja tervena tantsuproovi.
Meil oli koos suurtega proov, mis kulges täitsa kenasti. Sain isegi korra "Tantsupeole" tantsida. ^^ Nii tore oli, sest ma pole ammu enam seda teha saanud. Kui proov läbi sai, istusime Mammu, Kertu ja Mariga Nof'i autosse ja sõitsime Kosele ära.
Kui pesus käidud tulid paar väga meeldivad tütarlast minule külla. Tegime porksinalju ja naersime. Iga üks suutis välja tulla väga originaalse ja nakatava naeruga. Oijah. Nii naljakas. Mingi kell läksid nood neiud koju, sest järgmine hommik oli äratus varajane. Me ju pidime tantsima minema.
Ülevaatuse hommikust ma rääkida ei viitsi. Minu jaoks oli see üsnagi ruttiinne ning igav. Bussisõit oli tore, aga ma ei viitsi sellest ka rääkida. Ma mainiksin siinkohal veel ainult selle ära, et isssand, kuidas mulle meeldib bussiga sõita. ^^ Viimsi kool oli hea tuttav koht ja niivõrd tore on enne esinemisi ennast rahvariietesse sättida ja vöid panna ja sõlgi kinnitada jms. See on hea ettevalmistusaeg. ^.^
Ülevaatusest nii palju, et peale proove oligi esinemiste aeg käes ja mul oli nii tore neid seal kepsutamas vaadata. Nad olid nii tublid. (: Kõik läks täpselt nii nagu ma olin lootnud. ^_^
Ma pidin Antsuga Tuljakut ka tantsima. Natuke feilisime, aga mul oli hea meel ka korraks see tantsupõrand ära puudutada. Ma pole ju nii ammu enam esinenud tantsimisega. Natuke kade olin ka teiste peale. Hirmsasti oleksin tahtnud nendega koos laval keerelda. Aga see selleks. Ma arvan, et ma sain enda moraalse toe ülesandega ka väga edukalt hakkama. (:
Peale ülevaatust sõitsime koju ja oli taas üks tore bussisõit.
Kodus ma ei mäletagi millega ma nii väga tegelesin. Aga ma tean seda, et mingi kell panin ma ennast riidesse ja jalutasin Erkile bussi vastu. Käisime poes ja seejärel läksime Age juurde vahvleid sööma. Nagu tavaliselt, naersin ma jälle enda naljade üle ja sõimasin teisi friikideks. Aga te teate küll, et ma ei mõtle seda halvaga. Ma ei saa ju keset naeruhoogu midagi kurja öelda. (:
Mingil hetkel läksime Erkiga Kertule vastu ja käisime kolmekesi poes ja ostsime krõpsu ja Nesteat ja dipikastet ja Erki ostis porksi ka. Tagasi tulles kohtasime mu maja ees ka Aget, kes meid seal juba ootas ja läksime minu koju ära.
Minu kodus me sõime ja naersime ja vaatasime "Eesti laulu" ja raudselt tegime midagi veel. Igatahes oli mul jälle üks tore õhtu. Kertu jäi veel peale teisi natukeseks siia ja siis me arutasime ikka enda vanadel teemadel. Hah.
Kui kõik olid läinud jäingi ma üksi ja kohe varsti läksin tuttu ära ka.

Täna ma PEAKS: õppima matat, raudselt kirjandust tegema, koristama jne.
Kuid ma arvan, et täna ma TEEN: loen "New moon'i", vaatan telekat, kuulan mussikat, passin lakke ja mõtlen enda unistusi.
Suht sama tegelikult ju.

Ma ei taha praegu koolis käia. (:
Aitäh.
-Sus.

Kommentaarid

  1. Mis lugusid? :D Ma kurtsin oma rasket saatust :D

    VastaKustuta
  2. Jah, aga ega see seda juttu vähem naljakaks ei tee. xd

    VastaKustuta
  3. Kuidas eurokas oli siis?
    Kus Risto oli?
    Tulge mulle ka praegu külla (olen haige laps ju).

    VastaKustuta
  4. Eurokas oli täitsa jura.
    Risto ei olnud endas veel kindel ja tuli ja vaatas ja toetas.

    Tuleks, aga ma kuidagi ei jõua. =(
    Tule Kose kodu ja siis ma jõuan. (: Suurima hea meelega.

    VastaKustuta
  5. Hehe:D Jah, pühapäeval peab tantsima jõudma, vaatan, kuidas sellega on.

    Aga kuidas Sannu ja Mari olid?(A) 5. laul siis...

    VastaKustuta
  6. Jõua muidugi igale poole. ^^

    Kuule ma ei teagi. Mulle ei sümpatiseerinud ükski eriti, kui aus olla. :D

    VastaKustuta
  7. hahah, nii ikka ei ütleks ju :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji