i used to rule the world

Ma olen siit blogirajalt viimasel ajal ära eksinud. Ma tulin korraks tagasi.

Nädalavahetus möödus tõbiselt ja lauluga. Laupäeval oli kaks kahetunnist proovi, kus ma oma käriseva häälega teist alti toetasin ja pühapäeval oli ka mingi proov. Laupäeva õhtul käisin Ergo sünnipäeval, millest ma juba põgusalt kirjutasin. Pühapäeval peale laulmist läksime kossumängu vaatama, millest ma tahtsin nii palju öelda, et nii tore oli võimlasse minna ja vaadata, kuidas Ade nii siiralt naeratades mulle lehvitas. It kind of made my day. (:
Pühapäeval kell viis oli meil tantsuproov. Nüüd juba ühe uue paariga - Age ja Valter. Õppisime jälle Tursapolkat. See on üks imelik tants. Aga lõbus ja tore oli ikka. Nagu mul tavaliselt kombeks on. :) Peale tantsimist sõitsime kiiremas korras koju pessu ja siis jalutasime jälle iga üks oma teed mööda koolimajja, kus oli meie rahvatantsurühmale mõeldud kinoõhtu.
Istusime pimedas saalis, nosisime kõike head ja paremat ja vaatasime "Viimset reliikviat". Mis sest, et ma seda filmi enne päris mitu korda juba näinud olen, oli mul lõbus ikkagi. Nalja kui palju. Eriti ära kammis see garaažiukse nali, mida ma Kertule rääkisin. Nõnna pole ma ammu lõkerdanud. Peale kino tulin koju, kus sättisin ennast sisse magusaks uneks.

Esmaspäeval olid lühendatud tunnid ja kaks esinemist. Kõik sujus ajatult ja märkamatult. Järsku avastasin, et pakin ennast juba sisse, et koju ära minna. Ja siis ootas mind koolis üllatus Miq näol. Nii tore oleks, kui alati oleks keegi, kes mind kooli ukse juures ootab, et minuga koos koju kõndida. ^^ Igatahes sain ma lõpuks Miqle tagastatud ta koogivormi.
Seejärel passisin päris mitu tundi kodus. Vahepeal käisid Mari ja Erki mul korra külas ja siis ma tegin paaritunnise uinaku ja siis tuli õhtu ja me läksime Ergo juurde veinikale. Mõnus istumine oli. Peale seda tulime kahe neiuga minu koju ja jätkasime olengut kerge pitsa ja Susanna idiootsete naljadega. Mikrolaineahi on teema. Sorri, preili A, et ma natuke hoogu sattusin. :$ (:

Tänane päev kulgeb omasoodu koos jonnimise ja passimisega. Kuigi oleks nii mitu asja mida ma tahaks. Ja keegi ei teagi.

Viimase aja põhiesitajad playlistis on Reamonn ja Nickelback. Eriti pop on Supergirli lugu. Kertu on ka ainuke, kes natukenegi teab, mis asi mul selle supergirlindusega on.

Üks hetk kahtlust võib kõik pea peale paisata.



Call me and make up a lovely story.

Kommentaarid

  1. Ja ta siiamaani sulatab pitsat...

    VastaKustuta
  2. ära taha mind ära lämmatada, ole hea tüdruk . (:

    VastaKustuta
  3. ma ei jaksa enam.. kirjuta juba midagi!!!

    VastaKustuta
  4. hahaha, ma kohe varsti kirjutangi.
    Plaan on valmis. Lühike, kuid siiski plaan. Emotsioone on kolmesaja blogi jagu, kuid sõnu vähem kui ühe jaoks.
    Annan endast parima. ^^

    VastaKustuta
  5. Nii tore, et mul on paadunud fänne. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji