Perfection of B-day.

Ma ei viitsi praegu kirjutada, mida ma eile tegin või mis kell ärkasin. Ma tahan lihtsalt midagi kirjutada sellest suss-perfektsemast sünnast.
Külalised tulid ja tulid ja tõid mulle maailma toredaimaid kinke. Nad tõesti olid mõelnud mu pihta. (: Ma sain sünnipäevaks hääääästi palju küünlaid ja tikke, "Twilight'i", ühe lapsesuu raamatu sõprusest, sain ühe tühja albumi ja ühe täis albumi, massaživaha, seebi, raamatupoe kinkekaardi, küünelaki, Toffifeed (mis on mu lemmikud btw), 2 küünlajalga ja 2 Tõnis Mäe plaati koos karbiga ja koos kirjaga, mis tähendab minu jaoks pmst tervet maailma. See oli see, mis minult ainsad pisarad välja pettis tol õhtul. Kuidas te aru ei saa? Nad kinkisid mulle minu. ^^
Mul pole kunagi niimoodi olnud, et ma tulen mingilt ürituselt koju ja siis nutan pool tundi järjest lihtsalt selle pärast, et ma olen nii õnnelik. Nüüd oli ju nii. (:
Kati aka Õnne, Kertu aka Sus ja Mammu aka Palju tantsisid minule. Nad tegid seda minu jaoks. Nad nägid vaeva minu pärast. Ja te ei kujuta ettegi kui palju see mulle tähendas. Te tõesti ei kujuta ette. Muidugi ma armastan teid elu lõpuni. Te ei pea seda isegi paluma mitte. =^.^= Mul on mõnikord hetki, kui ma tahaksin ennast tunda natukene erilisena, aga eilne õhtu andis seda tunnet mulle niiiii palju, et ma arvan, et ma olen nüüd tükk aega hooleta. Ma sain lõpuks täielikult aru, kui perfektsed on minu sõbrad. Te kõik, kes te seal olite. Te olete minu maailm ja ma tänan teid selle eest, et te muutsite selle sünnipäeva täpipealt selliseks nagu ma olin seda unistanud. Aplodeerin teile ja teen austava kummarduse. Tahaks teid nii pooleks kallistada.
AITÄH !

Ahjaa ja muidugi kaardid. Nii suur aitäh veel. Mul on niivõrd hea meel, et see minu palve teie kõigini jõudis. Missest, et Triinu kirjutas mu nime ühe n-ga, missest, et ma ei pannud neid roosasid kõrvarõngaid, millest Kaisa rääkis, missest, et ma pole Gepsi, ikka ma armastan iga viimast kui kaarti, sest te tegite need mõeldes minu pihta. (: Ma jumaldan neid, tänan.

Täna õhtul teen ma küünlapeo, millele ma kutsun külalisteks pehme teki, Miq koogi, tassitäie piparmündi teed ja Gossip Girli. Perfektne lõpp perfektsele nädalavahetusele. :)


Ahjaa, ma sain endale ühe uue lemmikanekdoodi ka. Meelis rääkis.


Päeva tsitaat: "Mu ema on rõve tigu, tal läheb veel räigelt aega." -Erki.
XD

Kommentaarid

  1. Vabandust, et ma täna ei tulnud. Seda teatud õhtut praktiseerime mingil teisel ajal, eks!
    Täna oli mul vaja oma juurtega olla:)
    Ilusat õhtut, Suss!

    VastaKustuta
  2. Jah, oli küll Ade. ^^ See oli üks parimaid päevi minu elus. (:



    Ja Kaire pole hullu. Mõistsin juba hommikul, et Sul on täna tegemist. Mari aitas ka natuke hädast välja ja katsetas seda asja mu peal. Kuid siiski siiski ootavad minu küünlad ja mina Sind sellele õhtule. (:
    Õhtu oli tõepoolest ilus, aitäh! =^.^=

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji