Bi-normal.

Tänane päev oli pikk, tülikas, lõbus ja hariv.
Kool, keemia, pood ja apteek, Mari ja Ade ja palju korvpalli.

Päeva hetked ja laused:

*keemia tund koos koga oma bi-olekuga. (Bi there!)
*Ade: "Lowry is down!" (inglise aktsendiga)
*mpkad olid välja loositud ja telekas oli veel jäänud.
Susanna: "Jess, ma saan endale teleka!" (ilma, et keegi veel midagi loosinud oleks)
Ade päris mitu aega hiljem: "Hahahahahhaha." See oli nii armas. ^__^
*Mari võitis endale teleka ja Chris Moore tegi talle tünga! (: Palju õnne, Maru! :)


-Praegu tegelen peamiselt nuuskamisega ja raamatut tahaks lugeda ja pulssi üritan normaalseks ajada.
-Kõik südametega seotud on feil. (:
-Meeleolu on keskpärane.
-Tänu ühele kahtlushetkele kaotasin mõneks päevaks oma happy-person-mode'i, aga küll ma selle varsti tagasi saan.
-Alati saan, kõike saan!

Mind ootab soe tekk, palju küünlaid, kohe varsti tassitäis kakaod ja kaks raamatut! Nad soovivad minuga kohtuda rohkem kui teie!


Täna on üks hea õhtu! ^^

NB! Rahvatantsulised! Ärge unustage mulle öelda enda sukkade suurust (nii poisid kui tüdrukud) ja seda, et kas te tahate ketse või ei.


Will you need a blue sky holiday?

Kommentaarid

  1. MA TAHAN KETSE! :D

    Niii äge oli korvpallimäng :)

    Eminem, Türklane, Bändikutt :D

    VastaKustuta
  2. minu käest saab soodsamalt .. ise saad valida ka, mis ma sinna peale joonistan :P

    VastaKustuta
  3. Need ketsid on niiiii ilusad. *lähen ja mõtlen nende iluduste peale kuskil 673246 minutit* ^^

    Korvpallimäng oli tõesti vinge!
    hahah, Eminem is the shit. xd




    Ohh, Nof joonista mulle ka ketsid! :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

2020: The year of Jumanji