and then the night closed over me.

Õhkan südatalvel
suitsupahvaku
ning jään ootama uut talve.




Mis ma siin siis ikka. Kodus olen ju. (:
Kodus on ikak niiii palju parem kui koolis. Lugesin täna lõpuks "Twilighti" ka läbi. Ma ei hakka siia üldse kirjutamagi, mida ma sellest raamatust arvan, sest ma usun, et enamik teist ei saaks aru. See on üks nendest minu asjadest, mida sõnadesse panna on pmst võimatu.
Tahaks nüüd "New moon'i" lugeda. Peaks raamatupoodi ostoksile minema. *-)

Hommikud on nii mõnusad asjad ja õhtud ka. Vahepealne mind ei köida. See vahepealne aeg on asjade tegemiseks, hommik ja õhtu on nautimiseks.
Minu viimased hommikud on olnud puhas nauding natuke tüütu äratuse, kuid hea tundega. Olen hommiku alguse tähistamiseks tavaliselt süüdanud ühe küünla. Kõndinud korteri peal paar ringi ja maad uurinud. Haaranud kätte raamatu või albumi ja tegelenud sellega, millega ma tahan.
Tänane hommik algas tassitäie kuuma kakao, suurepärase raamatu ja nõnda sooja tekiga. Issand, kuidas ma naudin, et mu õde kodus pole. ^^
Õhtud on mul möödunud küünlavalguses enamasti ka koos raamatuga või siis ärkvel olekus nähtavate unenägudega. Enne uinumist olen ma alati kõik küünlad kustutanud, kuid selle ühe, mis Gerli kingitud soolalambi sees on, olen alati põlema jätnud. Seejärel olen ma taas teki alla pugenud, pea padjale toetanud, natuke aega seda valgust võbelemas vaadanud ja seejärel uinunud vägagi magusasse unne.
Mul tegelikult pole teile midagi rääkida. Mul lihtsalt oli kirjutamise tuju. Üleüldsegi olen viimasel ajal mõelnud, et ma pole ammu midagi niisama enda lõbuks kirjutanud. Imelik. Peaks sellega millalgi tegelema. Te võite mulle muusadeks olla, kui soovite.
Kui ma suureks saan, siis ma tahaksin ka midagi sellist suuta paberile panna nagu Stephenie Meyer. See on nii minu tassitäis teed.
Ma loodan ka kunagi kellegi teetassi mahtuda oma tillukeste kirjutistega. Ma enda omas olen ühega. ^^


Ja üleüldsegi, käes on ju veebruar. ^^ Loodan ja ootan oma saladust. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji