I have voices in my head and you think you're crazy

Ma pole täna muud teinud kui lugenud ja küünlaid põletanud. Isegi koolis pole käinud. Õppinud pole ka. Söönud olen kesiselt ja Mari-Anni olen ka enda kodus vaadanud.
Ma loen "Twilighti" ja leheküljed jooksevad iseenesest eest ära. Ma saan sellest raamatust palju rohkem kui teie. Nagu ma Liisile juba ütlesin: sellesse raamatusse on minu karakter jutuks kirjutatud. Nii tore, nii tore, nii tore. Pool raamatut on läbi. Tahaks juba uusi osasid minna ostma. ^^


Ma viin täide need teod, millest teie ainult unistate.



Kui Mia annaks mulle sada krooni, et ma temaga mängiksin, siis ma paneks raha hoiukarpi. Sest siis kestab sõprus kauem. -Jonas, 8aastane

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji