kõike ei saagi anda, kõike ei saagi võtta

Tänasest päevast nii palju:
Hommikul veeresime Liisiga unest välja ja sõime pisut ja läksime Puravikku jäätunud kooki nosima. Koristasime ja lobisesime ja Liisi läks ära. Mina koristasin natuke veel. Hängisin Nonnaga ja Mammuga ja raiskasin aega.
Kodus ma ootasin pimedust, et süüdata kõik oma küünlad ja pidu pidada. Hämaruse saabudes leekisid mu toas 13 erinevat küünalt ja tuju oli nii hea. Ma olin teki sees koos Gossipi, suure une ja kerge snäkiga. Vaatasin nii palju gossipit kui vähegi võimalik ja alustasin msni vestlust Maruga.
Peale mõne imeliku sõna vahetamist leidsin ma ennast koos kakao ja massaživahaga Mary kodust. Tegime tassitäie kuuma kakaod ja need, kes te mind tunnete, peaksite olema vägagi üllatunud, sest ma nautisin neid kuumasid sõõme väga. Peale seda kosutavat lonksu heitsin ma Mari toa põrandale pikali ja nautisin tema pehmete ja soojade käte mudimist, sest Mari tegi minule väga maitsva massaaži.
Peale sasmaaži lebosin ma Mari põrandal helesinise fliisteki sees, mis btw mätšis mu sokkidega, ja tundsin ennast nagu naeratav kapsauss. Lobisesime ja rääkisime ja jutustasime. Minul kammis jälle lõpuks ära ja küünla kustutamine tõi itsituse esile.
Lõpuks jätsin Maru rahule ja kolisin oma koju oma küünalde juurde tagasi. Istun siin ja lugesin lapsesuud ja vaatasin oma albumeid ja lugesin seda ilusat testimonialit, mis Liisi mulle kirjutas ja lugesin neid kõige ilusamaid sõnu, mis Age minule kirjutas. Me oleme õnnelikud inimesed. Kui Sa tahad, et keegi Sinu lähedal oleks õnnelik, siis pead Sa talle eeskujuks olema. Meie teame.
Praegu mõtlen, et nii naljakas, kuidas minu sünnipäevarõõm mõjutas nii mitut teist inimest ka. Tagasiside on hea.
Tahaks siia lõppu mingi üksiku ja ilusa sõna kirjutada, aga miski ei meenu.

Müstika .





Ja muide, üks mingi teise päeva parim tsitaat oli: "Kui on hea, siis on hea. Kui on rõve, siis on vastik." -Age, 18aastane :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji