See on 369-s kord, kui ma avan selle blogi "New post"'i akna ja üritan midagi teile rääkida.

Tegelt mul pole teile midagi öelda, aga kirjutada tahaks ja asju tahaks.
Ja muide, ma leidsin endale muusa: Virginia Woolf. Keegi pole mind ammu inspireerinud hulgal nagu too väga omanäoline daam.

Ja btw, lavaka koduleheküljel on lõpuks sisseastumisinfo olemas. Võttis seest õõnsaks küll kõige selle lugemine. Ma tahaks ju. Aga do i have what it takes? Eks näis. 7. detsembrini ei saa me keegi kindel olla.
Aga õnneks on ju mul kaks teist erialavalikut ka, mis mulle mõlemad vägavägaVÄGA meeldivad. Kirjandus ja eesti viipekeele tõlk. (: Niii head valikud. Aga dramaturgiat igatsen ikka.

Ahh, mis ma ikka sokin, ma lähen kirjutama või lugema või midagi tegema. (:


tsau.

Kommentaarid

  1. Inspiratsioon on ilus asi.
    Mis 7. dets toimub?
    Ohsaaa mis plaanid. Kui kindel, kui idasipüüdlik ja tulevikku suunatud, nii vahva!

    VastaKustuta
  2. On küll ilus. Lausa jumalikult lummav, I must say. (:

    7.detsiks peab lavakasse esimesed tööd esitama.
    Onjah, planeerija nagu ma olen. Aga mõnikord on hea teada, mis ees ootamas. Ainuke asi, kus ma spontaansust taga ei aja. ^^

    Aga ofc, kõik oleneb nüüd sellest, kas ma olen piisavalt julge, et see teekond ette võtta. :)

    VastaKustuta
  3. Mina igaljuhul hoian sulle juba pöialt. Eks sa siis ise tead, kas oled piisavalt julge. Ma usun, et oled.

    VastaKustuta
  4. Aitäh. (:
    Ma arvan, et kui mulle pöialt hoitakse, et siis ma olengi julge. Siis ma pole üksi, youknow. ^^
    Seega, thanks again.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji