On möödunud üks järjekordne naeratamist väärt päev. (:
Hommik algas küll veidi uniselt ja mõtlesin, et ega ses't päevast asja saa, aga tutkit. Siin ma olen oma rrrõõmsas olekus.
Koolipäev algas ühe mõnusa ja ärateenitud viiega ühiskonnas ja jätkus suht samas tempos, aga ilma hinneteta. KUIGI.. Ma sain inka kursuse viiie o: Järjekordne hea uudis. ^^
Meediatunnis tegin kibekiirelt valmis enda filmiriba ja seejärel uurisin avatud uste päevade kohta erinevates ülikoolides. Homme ehk satun Tallinna Ülikooli omale ja järgmine nädal võib mind kindlasti Tartu Ülikooli uste vahel näha! That's for sure.
Täna just Kertu kurjustas minuga, et ma enda tulevikuplaane nurjata plaanin. Eks pani elu üle järele mõtlema küll, aga eks paistab...

Muidu tulin just laulmas, kus ma üle vääääga pika aja Heli käest kiita sain. Esimese laulu ajal ütles ta oma vägagi imestunud näoga: "Susanna, Sa oled hakanud nii täpselt laulma!" Ja seda oli päris tore kuulata. ( : Pärast ta ütles veel, et ma olen päris tugev alt ja seda oli ka hea kuulda.

Ja nüüd ma lähen kirjutan koolilehte nupukese ja ehk õpin ajalugu ja pugin kõhu täis ja vaatan mis Kate-Make head räägib.


Tsauuuu, heatujuloomad! ^_^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji