iga vesi jõuab ükskord jõkke

Elavad mõtted on viimastel päevadel täiskäigu sisse pannud. Kõigepealt kuulis emme mu raamatupoe külastamise soovist (teades, et ma läheksin sinna neid ainult imetlema) ja ta tuli ja tõi mulle enda 500.- kinkekaardi, mis õpilased talle kinkisid. ^^ Ja seejärel läks mul täna autokoolis nii hästi. Sain oma esimese 4- ja palju-palju kiita. (: Ja kitarrimäng edeneb ka vaikselt!
Kolmapäeval käisime Kertu ja Katiga Tallina Ülikooli avatud uste päeval, kus ma sain lõplikult selgeks, et sinna kooli mul küll asja pole. Aga see-eest sain ühe huvitava loengu osaliseks. Üks väga vaba ja voolava jutuga noormees pidas loengu loovusõpetusest, mis ei jõudnud küll mingi eesmärgini, kuid pani veidi asja üle järgi mõtlema. Pärast väike Hes ja ootšen vkusnõi bussisõit koju.

Tuju on nii hea, sest asju toimub ja igal pool läheb hästi ja mida rohkem ma rõõmustan seda paremini mul läheb. (:

27. okt - Tartu Ülikooli avatud uste päev (mis loodetavasti kujuneb informeerivamaks kui TÜ oma)
28. okt - värvime Katrin Helenaga Tartu halli argipäeva kirevamaks
29.okt - mitmetunnine raamatupoe külaskäik pealinnas ja siis MA LÄHEN LOOVKIRJUTAMISE TÖÖTUPPA :') Seal on üks mingi äge tädi, kes on Inglismaal näitekirjandust õppinud jajaja igasuguseid asju veel teinud ja ma loodan, et ta aitab mul jõuda otsuseni, kas ma julgen Lavakasse proovida või ei.
30.okt - kell 9.00 õppesõit. Ilmselt kuskil kaugemal kui Kose. My first time.
31.okt - kell 11.00 laulmine
1.nov - ilmselt kell 15.00 tantsiiimine (:
kell hiljem rokikool !

3.nov - Rakvere teater "Ja päike tõuseb" (ma ei jõua juba ära oodata :') ma pole nii ammu teatris käinud) väljasõit 16.00
4.nov - kooli pildistamine
8.nov - kirjandikonkurssi tähtaeg!
14. nov - Vanemuine "Savoy Ball"

vat, praeguse seisuga tegelen selliste asjadega. Ja keegi ei teagi, kas ma unustasin midagi ära ka või ei. Igatahes, hetkel on elu lill ja varsti veel lillem. ^^ Tahan juba raamatupoodi ja kirjutama ja teatrisse!

Ja üllatusmunast sain ahvitempli, mis sümboliseerib seda, et ma olen võimeline endast märgi maha jätma kõikjale, kus vaja. (:

Eluarmastajast heatujuloom! ^__^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji