iseenda energia vampiir


Täna võin esimest korda elus nimetada end supergirl'ks. Varsti räägin miks.
Hommikul ärkasin torevahva sõnumi peale. Sellele järgnes maagiline tassitäis ülimagusat kakaod. Täpselt nagu mulle meeldib. (:
Koolitunnid sujusid meeldivalt kuni ühe hetkeni, mil Sus otsustas hakata eneseületajaks. Esimest korda elus võtsin ma ennast kokku ja rääkisin seda juttu, mida ma tavaliselt ainult unes näen, et ma räägin. Ma ütlesin seda, mida mõtlesin ja üritasin selgitada enda vaatenurka. Värisesin üle keha, kuid ometi kuulasin kus vaja ja võtsin sõna seal kus vaja. Raske oli, aga hakkama sain. Esimest korda elus, nagu ma juba ütlesin. 40minutit tubli olemist. Keegi vist ei oska arvatagi, mida see kõik minult nõudis. (': Aga pole hullu, peaasi, et ise mõistan.
Peale kooli tulime Muraka preiliga minu kodo muffineid küpsetama õpetajatele. Juttu jätkus kauemaks.. ma olen igatsenud ju teda ka enda koju. Ja kui ma õigesti aru sain igatses tema ka neid külaskäike. ^^
Mingil hetkel tuli Kati ja joinis meiega. Tema külaskäigud on juba regulaarsed, kuid ikka sama magusad.
Kella kaheksaks läksin lauluproovi. Tolerantsus võttis võimust ja laulmine tuli ka üllatavalt hästi välja. Ja selle kõige käigus oli veel pool tundi toda eneseületust, mis ka pisara silmanurka tõi, kuida täna ma olin tubli ja hoidsin end vaos.
Sellest kõigest veeres kokku mõte, et tahaks kõne pidada, aga vat nii palju ma ennast sundida ei jõua. (: Totu kuubis, ma tean. Aga täna mõistsin, et supergirl'ks olemine on väga kurnav. Praeguseks ajahetkeks on tunne, et olen tänase päevaga endast ära andnud iga siirusekübeme ja energiatera, mis minus kuskilgi peidus on. Ma usun, et kõike parandab hommehommikune kruusitäis kosutavat kakaod ja mu väiksed lemmikud kolmandast klassist. Homme on õpetajate päev ja järgmine nädal laabub kõik ja ma usun, et minu jaoks mängib seal rolli ka see, et ma täna täiskasvanute silme all nutma ei hakanud. : )

On üks nendest hetkedest, mil ma väärin iga sendi eest enda premeerimist!

Kommentaarid

  1. ma olen su üle uhke, sa said sellega hakkama. Ma hoidsin lihtsalt pisaraid kinni ja olin vait. Suht raske hetk. Sa oled tubli!! :)

    VastaKustuta
  2. Aidääh, Kertu. (:
    Sa ei kujuta ette ka vist, kui palju see mulle tähendab. :')

    Miljon tänu.

    Kal-mus.

    VastaKustuta
  3. hah, kui Sa tähele panid, siis see eilne mõjus mulle veel tänagi. Mul kadus igasugune soov täna enda suud inimeste ees lahti teha. Saalis, i mean. (:

    VastaKustuta
  4. mul mõjus eile õhtul ja väga rängalt! :'(

    VastaKustuta
  5. Mis eile oli siiiis? Räägi mulle ka.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji