killing every single minute

Ma olin täna isegi natuke tubli. Lugesin Tšehhovi "Kolm õde" läbi. (: Terve aja jooksis silme ees lavastus, mida ma sellest kunagi näinug olin. 5+.
Muidu vaatasin veidi telekat ja olin puhkaja. Mõtetesse jäid kummitama kõik ülikooli mõtted. Ahh, mis seal's ikla. Ma võin ju proovida. Kui tõesti kuskil maal miski pärast asi katki jääb, siis saan vähemalt öelda, et ma üritasin. ^^
Homme tuleb pikemat sorti päev. Koolipäev piirdub küll kuue tunniga, kuid hiljem peaksin valmistama ette muusikali piltidega näitust ning kell viis ootab mind hirmuäratav õppesõit (hoidke pöialt, et ma Kose vahel kedagi alla ei aja -.-) ja siis veel 1,5h autokooli teooriat otsa. Ja siis otse loomulikult hakkan ma ajaloo tööks tuupima. (: Seda ei saa samamoodi üle lasta nagu ühiskonda. Ajaloos ma ju siiski plaanin eksamit teha. Nõuab tuupimist, jaa.

Täna ma veel vaatan veidi telekat, ehk veel õpin miskit väikest nagu inka või kirjanduse mõned analüüsid, näksin miskit head ja paremat ning seejärel potsatan oma mõtetest raske pea ilmatu kohevasse patja, et hommikul vastupidavust nõudvale nädalale vastu astuda. n_n

Wish me luck. ^_^

P.S tehke midagi, et ma igal vabamal minutil oleksin nina raamatus, aitäh. (:

Kommentaarid

  1. Nt istun su kõrvale, nina raamatus?

    VastaKustuta
  2. ei, see ei ole hea plaan meeri ... siis ta ei näe ju lugeda, kui su nina ta raamatus on ;)

    VastaKustuta
  3. Haha, ma ei teagi. Vaata, mis toimib! Katseeksitusmeetod. (:

    Nof, Su jutus on ka iseenesest iva sees. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji