Dorogaja Nataša,

Rada viidet palutšit tvajoo pismoo. Hatšuu podelitsa staboi sistjemoi školnovo abrasovanija v Estonii.
Asnavnoi tip srednei školõ v Estonii - eta dvenatsatletnjaja oobšeabrazovaatelnaaj škola.Djeeti pastupaajut v škoolu v voozraste semii let i zakantšivajut jejoo v devjatnatzat let.
Posle akontšaanija devjatiletnjei školõmoošno pradolšat uutšitsa dalše oobštšeabrazovaaatelnoi škole , a moošna malutšit srednjeje abrazovaanije inaatše - pastupit posle akontšanija devjaatovo klassa v proftehutsiilištše ili tehnikum.
V dvenadžatom klasse utšenikii sdajut võpusknõõje ekzaamen.
V naašei škole po rasšiirennoi programme moošna izutšat matemaatiku i estonski jažõk.
Napiši, kak živjoš, što novava.

Do svidanija,
Susanna.


Säh teile vene keele tuupurit. Nii jube on seda pähe õppida, pole ammu harrastanud sellist tegevust.

Tänane päev on olnud tore-mõnus. Oma lõputuna tunduvast jonnitujust sain ka lahti. (:
Hommikul ärkasin üsna vara, pugesin kohe Internetti, lugesin veidi "Elavaid mõtteid", mis vaikselt võimust hakkavad võtma, endalegi üllatuseks õppisin inkat ja siis lihtsalt olin kuni kell sai tantsimisajani.Tantsuproov oli täna nii minu maitsele! Oli lõbus, oli kurnav ja ma arvan, et mulle kulus asukohavahetus ja paar uut nägu ka ära. ^^
Kojutulles käisin mõnusas pesus. Siiani lõhnan nagu põldmurakas. :) Seejärel kolisin virtuaalkeskonda, kus ma lugesin luuletusi ja jagasin kriitikat ja refreshisin oma blogi ja orksi. :D Järgmise tegevusena otsustasin end kokku võtta ja vahelduseks veidi õppida. Ja siin ma nüüd olen oma vene keele kirjaga, mida ma homme peast pean oskama kirjutada. (: Ilmselgelt ma lihtsalt kuivalt tuubin pähe selle. ^^
Kui ma väga tubli olen, siis teen pärast kirjandust veel ka, aga don't count on it.

Teie igasügisene happy person. (:

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji