one good day after another

Täna ärkasin kell hiljem, pesin pesu, tegin kirjanduse konspekte, taaskord chordjahtisin ja passisin niisama netis.
Hiljem taasavastasin enda lemmik küünelaki ja peale selle peale kandmist läksin ühte enda lemmikkoju. Mary ootas mind säravsilmil ukse peal. See oli tore üllatus. (:
Kodus sai taasnägemise puhul pokaalike veini ja paar ampsu juustu joodud-söödud. Ehmatasin Maryt ja siis me arutasime igasuguseid teemasid. Ilmselgelt oli jälle koolgi teemaks.
Üha rohkem tunnen, et sõbrad annavad jõudu lavakasse proovida, sest no kui ikka iga üks ütleb, et ta usub minusse ja et ma peaksin proovima, siis nii loll ei suuda vist isegi mina olla, et ma vastu hakkaks. Kuigi kes mind enesekriitikut teab.
Mary aitas muidu ka ühe küsimuse mul ära lahendada ja innustab mind inimestega suhtlema. Ma usun, et see on ainult hea asi. Ja siis me veel veidi laulsime ja vaatasime videosid. Ja mul on üks küsimus "Why you being a dickhead for?" :D
Praegu loen msnis Kalle kihutuskõnet ja naeran omaette. :D Nii tore, kui keegi muretseb. :D:D

Homme igatahes seame Kertuga rattad lõuna poole ja lähme kaeme Ülikoolilinna võimalusi. Seejärel kohtume Katrin Helenaga, kolame linna peal ja naudime head seltskonda, kino ja kohvikut. Kõik hea üheskoos. (:

Hoian kõigile sõpradele pöialt, igale ühele erinevat moodi. Kivi kotti, sistas! Me võidame maailma ära, nii et ärge muretsege. (:


Eluarmastaja!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?