maailm, mis elab sinus

Hommik algas sellega, et emps tuli mind äratama. Mida, tuleb tunnistada, juhtub väga harva. Tuli ja ütles, et hommikusöök on valmis, mis oli veel üllatavam. Tõmbasin kampsuni selga ja paksud sokid jalga ja kõmpisin nohu ja hommikunäoga kööki, kus mind ootas hiiglaslik taldrikutäis sööki. Sellega lõpetades meenus mulle, et eile sai endale üks küpatort meisterdatud. No eks see tuli ka järgi proovida.
Peale lõputut õgimist naasesin oma tuppa, kus ma surfasin veidi netis ja seejärel hakkasin filme vaatama. Esialgu tegin lõpu "Casanovaga", mis mul ühel eelneval päeval murdva une tõttu lõpetamata jäi. Sellele järgnes veel 2 filmi Heath Ledger'ga "Candy" ja "Brokeback mountain". Mõlemad olid omamoodi haiged ja huvitavad.
Seejärel oli mitu tundi juba möödunud ning siis ma käisin korra empsiga poes, et ma saaks ka hetkeks värskema kvaliteediga õhku hingata. Pudel limonaadi ja muud asja ning kodus ma jälle olengi.
Tahaks kirjutada, aga ei tea, mis teema oleks asjakohane. We'll see about that.

ciao.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji