ahjaa, ma täiesti unustasin rääkida.
Meil on nüüd 2 tillukest deegut veel. (: Imre tõi vennale sünnipäevaks. Nüüd ei ole Sir Diegol ka igav enam. ^^

Ja mis ma veel unustasin rääkida oli see, et reedel käisime Mammu sünnal, mis oli tore-tore. (: Pidu algas sellega, et Miku ja Mehis pidasid mind antisotsiaalseks ja seega ei lubanud mul süüa ja seejärel hakkasime ühte mängu mängima. Jokker oli mu fav. Thanks guys! :D
Ja ülejäänud pidu lihtsalt sujus kuni kella kolmveerand kaheni, mil ma koju tulin. ^^

Kommentaarid

  1. Ma igatsen juba pisikesi karvakerasid! :)
    Kas nad saavad omale nimed ka?

    VastaKustuta
  2. Kui Sa neile viitsid nimed panna, siis saavad.. :D

    VastaKustuta
  3. Pätu ja Sipsik! (näritud sabaga on Pätu)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji