hey big spender !

Tänane päev on olnud väga siiruviiruline . Hommik algas väga keskmiselt. Eesti keele tunnid möödusid üsna huvitavalt kuni hetkeni mil ma oma mulli ära läksin ja jälgisin kuidas sombuse ilma üksikud tuhmid valguskiired mu pinali lukult tagasi peegeldusid. Mu koolipäeva tipphetk. (:

Peale kooli tulin Vahtra tänavale ja nautisin veidikest Home Alone'i. Kella neljaks läksin platsile, et teha väike õppesõit. Nalja ja juttu ja sõitu ja feili ja tuttavaid ja kõike muud. :D
Peale õppesõitu tulin koju, rääkisin Kate'ga paar sõna msnis. Kurtsime ja nutsime ja kiitsime ja naersime ja mida kõike veel. Seejärel läksime kumbki oma asjatoimetuste juurde, et kohtuda kell hiljem meie kodus.
Kodus vaatasime kuidas Stella süüa teeb, valmistasime Mitte Midagit ja lobisesime niisama maast ja ilmast.
Nüüd läks Kati oma teise Vahtra tänava koju, et veidi koristada ja hommikul minuga koos väike sõit teha ja laululaagrisse minna.

Teate miljon mõtet on peas puntrasse läinud ja ma polegi enam päris kindel kas ma tahan neid harutama hakata. (:


Tänane lause, mida ma peaksin hakkama igal sammul jälgima, et ma kunagi millegagi hakkama saaksin: "Everything you can imagine is real!" -Picasso.


Laulmiseni,
Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji