divine.

Tänane päev läks oodatust päris mitu korda paremini. Asjatud hirmud lahtusid positiivsete mõtete mõjul. (:
Õppesõit oli juba nagu sõit võrreldes eelmise korraga, kui enamik aega kulus auto käivitamisele. ^^
Tamiil sai küll otsa, kuid autokooli teooria osa polnudki nii kurnav.
Homme teen endale selle õppeaasta esimese vaba päeva, sest viimasel ajal on sagedaseks muutunud küsimus, et kas ma olen väsinud. Olen siis? Kes teab. Ja mis vaba päev see kah on, õppima pean ikka ja näitust lähen ka üles panema ja kunstikooli lähen ka modelliks.
Praegu on tunne täpselt selline, et tahaks kõik õppimised üle lasta ning ainult lugeda ja kirjutada. Hommikust õhtuni. Ja siis vahepeal mõnede inimestega inspireerivaid vestlusi maha pidada. Söök ja jook ja muu selline poleks siis isegi primaarne, mul on tunne. :D

Jälle tahaks lõpetada blogi ühe sõnaga.

Tahaks.

Kommentaarid

  1. Kus kohtades, mis aegadel muusikali näitus üleval on? :)

    VastaKustuta
  2. Praegu, Kose koolis :D
    Ma ei tea kauaks.
    Eks laagri ajal näed, kui tulemas oled ;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji