laupäev.


Mul tuli täna meelde, millised olid mu laupäevad siis kui ma väiksem olin. Ma võtsin alati enda suure teki, Harry Potteri (mõnel juhul "Vennad Lõvisüdamed" või midagi muud head ja paremat) ja eelmisel päeval varutud pulgakommi hunniku ja kolisin suurde tuppa, kus emps raamatut luges. Ja siis ma vedelesin teise diivani peal, mugisin pulgakomme ja neelasin raamatuid. Ükskõik kas õues sadas vihma või säras päike. Täna kui ma raamat kaenlas ja tekk ümber mööda korterit ringi tatsasin, siis mul meenus. (:
Täna ma muidu magasin tohutult kaua. Ma pole enam ammu kella üheni maganud. Olen ennast tutvustanud Anatoli Nekrassovi "Elavate mõtetega" lootuses leida sealt midagi, mida tasuks meelde jätta. Tundub paljutõotav. Siis.. nagu enne juttu oli, siis vaatasin "Sügisballi" ja nüüd ma siin olen. Tundega, et midagi pole korda saadetud ühel heal päeval. No kui filmivaatamine välja arvata.
Muidu muretsen enda enesekindluse puudumise üle ja mõne asja üle veel, aga kõik muu peaks vist täitsa hästi laabuma. (: Think positive, sistas.
Loodame, et homme saab midagi vajalikku tehtud ka. Eriti veel, sest järgmine nädal ma küll puududa ei saa, aga asjad tahavad tegemist. 5 koolipäeva on veel vaja vastu pidada ja siis tuleb imelühike vaheaeg, mil ma külastan neiu Katrin Helenat seal kaugel Tartumaal, et me saaksime igasuguseid lollusi teha ja neljasilmajutte rääkida ja etüüdibättelit teha ja siis ma saaksin kuulata, kuidas neiu KH orava moodi on. Ainuüksi selle kõige peale mõtlemine paneb särama! ^^ Ta on nii torenaljakas.

5 days to go! (5 päeva, millest paar vast isegi lebodamat sorti on. n_n)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji