Mohhito tuleb külla.

Üks pilt seeriast varsti näete-teate!
Pilt by Kate Make.


Eilse kohta nii palju, et käisin raamatukogus, kust sain mitu maitsevhead raamatud, kuid mitte Tšehhovi näidendit ning õhtul käisin tõbist Kertut vaatamas. Täitsa tore oli ja jumala ära kammis ja.. no nagu ikka.

Tänane päev on nii kelmikalt tore olnud. Iga hetk on meeldinud. (:
Hommik algas üsna varajase ärkamisega, kuid siis ma veel lebosin ja lebosin kuni kella üheteistkümneni. Siis ärkasin, sõin õe valmistatud hommikusööki ja olin Internetis. Mingil ajahetkel isegi tegelesin veidi Tšehhovi novellide analüüsidega ning aitasin kahte suurepärast sõpra nende kirjanditega, mis oli iseenesest veider kokkusattumus. Keegi eriti ei küsi mult sellist abi ja täna kaks korraga. :)
Siis olin ma taas Internetis, kus ma oma kalli kihlatuga ühe väga meeldivlõbusa jutuajamise maha pidasin. Tagajärgedeks oli üks hiiglaslik naeratus, mis saatis mind terve ülejäänud päeva.
Peale seda siirast vestlust läksin rahvatantsutrenni, mis oli tavapäraselt kammiv, sest see üks tants pole üldse nii tore, kui tundub.
Siis mingi hetk hiljem tulin koju, käisin pesus, nautisin enda mailmapehmeid juukseid ja olin netis ja jõudsin järelduseni, et mul see õppimine praegu ei edene. Kindlasti mitte enne Superstaari. Rääkides superstaarist tuleks vist mainida, et mohhiito ja krõpsud tulevad kohe külla telekat vaatama ja naerma.
Igatahes, ma üritan peale Superstaari tubli olla ja "Jonõtši" analüüsi ära teha. (: Vot, nii tubli plaaningi olla, aga see on ainult mõte. :D

Ja btw, kui ma siin ükskord rääkisin, et inimesed kipuvad komplimente tegema ja et ma jään ootama, mis neil veel pakkuda on, siis tuleb tõdeda, et see tasus ootamist. Tänase päeva jooksul tegi üks inimene mulle rohkem komplimente, kui 10 inimest kuu aja jooksul. :D Ja muidugi paar teist inimest puistasid ka siin-seal paar iluskaunimat sõna. (:
Aitäh teile. It means a world to me. : )

Kommentaarid

  1. lihtsalt kohutavalt nunnu pilt, riili.

    VastaKustuta
  2. ähh, tänks. (:

    (ma ei teadnudki, et Sa mu blogi loed x_X :D)

    VastaKustuta
  3. muidugi loen.
    ma lihtsalt ei anna võib-olla nii palju tagasisidet, kui peaksin.

    ):

    VastaKustuta
  4. Sa ei pea mitte midagi. (: Lihtsalt anna aeg ajalt teada, et Sa seal kuskil ikka olemas oled ja siis on kõik okei. (':

    VastaKustuta
  5. Mohhito tuleb külla? Sina ja Mohhito? Tulete külla?

    VastaKustuta
  6. Ei. Mohhiito tuli eile minule külla.

    VastaKustuta
  7. Nüüd ma ei saa aru.. kas see on vaid kujund, sümbol?

    VastaKustuta
  8. ei, sõna otses mõttes.
    aga ega ta üksi tulnud. sõbrad olid kaasas. Krõpsud ja mingi plika.

    VastaKustuta
  9. Süm, üritad nüüd endast rohkem märku anda? :D

    VastaKustuta
  10. naljakas dialoog on siin lihtsalt.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji