ready for it

Tänane päev möödus meeldivas tempos, koos hea kehalise, normaalse kirjandi ja kosekate suurepäraste jooksutulemustega.
Peale kooli üks väga ära kammiv rahvatantsutrenn ning seejärel kojutulek ning paar jäädvustamist vajavat pilti. Varsti näete-teate.

Viimasel ajal olen muide väga veidraid kommentaare saanud. Alates sellest, et ma olen lahe plika, sest viitsin kuulata mütoloogiajutte ja et ma olen mitmekülgne kuni selleni, et mul on üks kulmudest äge ja et mul on hea nahk. :D Tavaliselt ei viitsi keegi midagi öelda, aga viimasel ajal soovivad kõik midagi öelda. Niilaheniilaheniilahe. Jään huviga ootama, mis inimestel veel pakkuda on. :D

Nädalavahetus on kodune ja lebo. Õppima peaks, aga mitte keegi veel ei tea, kas ma viitsin. xd


Ahh, mis ma ikka jahun. (: tsutsufreeei!

Kommentaarid

  1. MA LEIDSIN ÜHE VEEL PAREMA!! :D

    aga Sa ei tohi minuga iendada, et ma nii palju irnun, sest ülejäänud pildid on ikka superluxid.


    ** Ma eksisin, Keijo naeris sama palju :D

    VastaKustuta
  2. Haha, ma teadsin, et te mingi hakkate mu pihta naerma. :(

    Ja ega ma ju ei õiendagi. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji