Tere, Blog!

Istun juba mitmendat tundi enda pisikese korteri elutoas ning veedan aega msnis sõnu raisates ning telekat vaadates. Kõige selle sisuka vahepeale eksis ära ka üks üdini kosutav lõunauinak ja telefonikõne, mis informeeris mind õhtust kuhu tulevad kokku ühed Maarjama parimad neiud.
Tänane õhtu kuulub ilmselt suurimale lebomisele, sest ma pole ammu enam niisama istunud. Vahepeal oli reis ja nüüd oli kool ja nüüd on mu väljateenitud puhkepaus. Õppima peaks ka, Tšehhovit lugema ja tubli olema. Rääkides tublidusest. Minu suurimat kiidusõnade preili-proua Murakale, kes on ennast igat moodi käsile võtnud. Good for her. Siiras aplaus ja kummardus.
Tahaks ka temast õppust võtta, aga ei tea.. pole veel nii kaugele jõudnud. Kuigi.. ma tegin täna eesti keeltes üllatavalt tublilt tööd kaasa ja peale kauba tuli jumala hästi välja ka ning isegi huvitav oli. Minu meelest võiks nüüd 90% meie tundidest olla eesti keeled. Mulle meeldiks.
Aga tunne on mul ikka veel hea ja ma siiani usun, et sellest aastast tuleb üks paremaid. Kõik on küll veidi võõras, aga ehk ongi muutused need, mida vaja oleks. (:
Homset oodates.

PS! Just praegu tuli väga tuju kellegagi linnas jalutada.

11. september 2009

(R.I.P innocent people)

Kommentaarid

  1. Jah, ma mõtlesin ka tubliks hakata, aga kahjuks kaasneb sellega kõigist kaugenemine:( mõnel juhul isegi seinad...
    Tahaks Sinuga linnas jalutada!


    (R.I.P innocent people)

    VastaKustuta
  2. Äkki ma sellepärast polegi tubli *-)

    Ma jalutaksin ka Sinuga hea meelega. (':

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji