Is it raining where you are?

Tänane päev on olnud rather pöörfi.
Kõik koolitunnid kuhu ma kartusega sattusin, õpetasid mind hirmule vastu astuma ja tõestasid mulle endale, et koolis läbilöömine võib olla palju lihtsam kui alguses tundub. Kuus tundi veeresid unetult mööda. Isegi Riina kehaline oli täna meeldiv aeroobar.
Koju tulles tegelesin sõna otses mõttes õppimisega ja päris hea tunne oli vahelduseks. Olin usin siin ja seal. Enne autokooli minekut aitasin õel ta kursuse testi teha ja siis läksin vaatasin, mis mulle sõidumasina juhtimisest tarka räägitakse.
Enne kojutulekut käisin miss Sick-Kate'i vaatamas ja puhusin paar koma kolm sõna juttu. Seejärel jalutasin selle pikapika tee Vahtra 20neni ja kolisin veidikeseks Internetti.
Õhtu jooksul tegi mu armas kihlatu mulle vägagi ootamatu ettepaneku. Eks jääme siis jõule ootama. Keegi vahepeal mulle paari tantsusammu ei taha meelde tuletada? (:

Naljakas nii positiivne päev sai nii paari sõnaga üsna kokku võetud. Samas, inimesed pole kunagi olnud eriti osavad oma õnne ja rõõmu jagama. Suckers.

Aga ma nüüd peaks minema ja veidi bioloogiat õppima. : )
Homme on taas üks tore päev koos rahvatantsu ja kaugushüppega. ^^


I love you all! (:

Nighty-night.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji