arrrrrrmastus.


Pilt on küll veidi lambikas, aga see oli nii nunnu ja sobib sõnaga arrrrmastus, mida ma praegu kurguni täis olen. (: Inimesed on ilusad ja head ja minu südame sees. ^^

Esimene päev abituriendina möödus üsna armsalt ja lendas kiirelt mööda. Paljudes tundides olen endale koha leidnud õpetaja nina all, mis võib-olla ei olegi minusugusele rääkija hingega inimesele nii halb. Miski asi oli täna ainult nii võõras. Kool ei oleks nagu see sama mis varem. Või võib olla on asi lihtsalt selles, et ma pole ikka üldse veel kooli mõttega harjunud. Aga samas täitsa tore oli. Kuigi bioloogiad ei suuda mind ikka veel päris hästi köita ja neid on 4h nädalas. -.- Me võiks juba anatoomiani jõuda, sest see keemia jutt ei lähe mulle üldse peale. Ma ju juba tegin sellega enda meelest lõpparve.
Söökla koha üle tahaks ka veidi nuriseda. Seal keskel on kaunis ebameeldiv istuda. Inimesed tuhisevad sust mööda ja rikuvad söögiisu. :D
Aga samas sain ma täna juba uut puhvetit külastada ja Mürkale rääkida enda lemmikhetkest. Kuigi ma pole päris kindel, kas see paberile kirjutatuna oli nii meeldiv, aga seda kirjutades kogesin ma selle ise veel uuesti läbi ja detailsemalt kui varem. Must värv ikka teeb inimesed väga goodlookinguks, right Kaisa?

Ja see oli nii naljakas-armas, kui Murakas mulle täna esimese asjana ütles, et ma näen nii teistsugune välja, sest tegelikult olen ma ju päris sama, aga siis ma taipasin, et midagi on jah teisiti ja ma polegi päris kindel, mis see on. Seega ma pole ka kindel, kas see on hea või halb, aga ma olen küllaltki kindel, et see on pospospositiivne. :)

Aga nüüd ma lähen lõunauinakule ja kell mingi passikoopiat tegema ja kella seitsmeks autokooli. Noh, täna on see tund, kus räägitakse, mis see auto on. :D

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji